سرور مجازیوردپرس

فایل error_log در هاست وردپرس چیست | فایل ارور در هاست وردپرس چیست

فایل error_log در هاست وردپرس چیست

فایل error_log در هاست وردپرس چیست هنگام کار با پرونده ها و پوشه های وردپرس ممکن است در کنترل پنل خود با پرونده ثبت خطا روبرو شوید. یا شاید پیغامی از میزبان با محتوایی دریافت کنید که فایل Error_Log شما هارد دیسک ما را آلوده کرده است و شما باید خطای الگوی سایت و پلاگین های خود را برطرف کنید. بنابراین ، ابتدا باید بدانید که پرونده ثبت خطا از کجا آمده است. ما را دنبال کنید تا بدانید که چرا پرونده ورود خطا نشان داده شده است. شرکت تلاش نت شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت میکند تلاش نت بهترین ارایه دهنده خرید سرور مجازی ارزان در ایران.

فایل error_log در هاست وردپرس چیست

فایل Error Log چیست؟

فایل Error Log چیست؟ فایل error_log توسط میزبان شما ایجاد می شود. هر زمان که فایل های php سایت شما (اعم از الگویی یا افزونه ای) حاوی یک خطای ساده یا حتی یک هشدار باشد ، این خطا در پرونده error_log ثبت می شود.
البته توجه داشته باشید که گاهی اوقات فضای میزبان زیادی درگیر می شود. این باعث خطاهای زیادی می شود و این خطاها هر روز بیشتر می شوند.
هنگامی که یک وب سایت پایدار و پایدار دارید ، دلیل مشخصی برای استفاده از پرونده Error_Log وجود ندارد.

روش فعال کردن فایل error_log

روش فعال کردن فایل error_log این فایل را باید هاستینگ شما از طریق فایل php.ini فعال کند. برای اینکه این فایل را فعال کنید تنها کاری که باید انجام دهید این است که با هاستینگ خود در ارتباط باشید. اگر خودتان مدیر هاستینگ یا سرور هستید وارد بخش php ini Editor شوید و در فایل php.ini قطعه کد زیر را به on تغییر دهید: log_errors =Off می باشد این قطعه کد را به log_errors = on تغییر دهید.

نحوه جلوگیری از ارسال ایمیل اسپم در وردپرس
ادامه مطلب

آموزش غیر فعال کردن فایل error_log در  هاست وردپرس

آموزش غیر فعال کردن فایل error_log در هاست وردپرسغیرفعال کردن فایل Error_Log در وردپرس بسیار ساده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید ورود به سیستم میزبان root است. و در فایل wp-config.php ، یک تغییر کوچک در کد آن ایجاد کنید:؛ (error_reporting (0) این کد را در میان کدهای این پرونده قرار دهید تا پرونده Error_Log متوقف شود. پیشنهاد میکنم غیرفعالش نکنین چون ایرادهای سایتتون رو بهتون یاد آوری میکنه.

 

 

 

این مطلب چقدر مفید بود ؟
دکمه بازگشت به بالا