آنتی ویروس

ویژه مشتریان آنتی ویروس – ارتقا سرور

ضمن سلام و عرض احترام خدمت شما بزرگواران عزیز

 

به استحضار میرساند با توجه به درخواست برخی از کاربران آنتی ویروس و ثبت انتقادات به حق آنها، طی رایزنی های انجام گرفته، کنسول اسمارت سکیوریتی نود32 ورژن 8 شرکت تلاش نت آپگرید شد و ازین پس کاربران عزیز این آنتی ویروس میتوانند با سرعت بیشتر از آپدیت های خود بهره مند شوند.

همچنین قابل ذکر است که سرعت دریافت آپدیت ها به دو مولفه سرور آپدیت و مرکز ارائه دهنده اینترنت کاربران وابسته است. متاسفانه برخی از مراکز ارائه دهنده اینترنت پرسرعت محدودیت هایی تعبیه کردند که به دوستانی که با این مشکل مواجه هستند پیشنهاد میکنیم از طریقی دیگر به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

بدیهی است که سنگین ترین دانلود حجم آپدیت مربوط به اولین به روز رسانی است و بعد از آن آپدیت در مقادیر بسیار سبک تر دانلود میشود و آنتی ویروس به روز میشود. بنابراین اگر در آپدیت اولیه خود دچار مشکل هستید، با توجه به اینکه آنتی ویروس نود32 در ابتدای استارت ویندوز به طور اتوماتیک شروع به آپدیت کردن خود مینماید، پیشنهاد میشود سیستم خود را ری استارت کنید و فرایند آپدیت آنتی ویروس را قطع نکنید تا خود آنتی ویروس پس از طی زمانی، تمام آپدیت های به روز را دریافت کند.

 

با تشکر- واحد آنتی ویروس تلاش نت

4/5 - (1 vote)
جلوگیری سرقت پهنای باند - HotLink Protection
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا