سرور مجازیهاست و دامنه

روش حل مشکل This Account has been suspended | روش حل مشکل ساسپند | علل suspended

روش حل مشکل This Account has been suspended

پیغام This Account has been suspended  به معنی تعلیق یا مسدود شدن موقت سایت تا زمان رفع مشکل می باشد. مسدود شدن هاست میتواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. در ادامه این مطلب روش حل مشکل This Account has been suspended و عواملی که می تواند موجب مسدود شدن هاست شود توضیح میدهیم:

روش حل مشکل This Account has been suspended
  1. عدم پرداخت صورت حساب در موعد مقرر
  2. دارای گزارش محتوای غیر اخلاقی، اسپمینگ یا فیلترینگ
  3. مشکلات امنیتی وب سایت یا هک شدن
  4. مصرف بالای منابع
  5. ارسال ایمیل انبوه و اسپم از طریق هاست
  6. مغایرت با قوانین کشوری و هاستینگ

عدم پرداخت صورت حساب در موعد مقرر

یکی از اصلی ترین دلایل مسدود شدن هاست، عدم پرداخت صورت حساب در تاریخ مقرر می‌باشد. 24 ساعت پس از سررسید شدن هاست، سرویس به صورت خودکار به حالت معلق در می آید. برای رفع این مشکل از طریق ناحیه کاربری، قسمت صورت حساب های پرداخت نشده، صورت حساب مربوط به سرویس را پرداخت کنید تا سرویس به صورت خودکار به حالت فعال بازگردد. توجه داشته باشید که در تلاش نت اطلاعات هاست فقط تا 15 روز پس از سررسید نگه داشته خواهد شد و پس گذشت این مدت زمان اطلاعات سرویس به طور کامل حذف میشود و غیرقابل بازگردانی خواهد بود و تلاش نت در این خصوص هیچگونه تعهدی پس از تاریخ مذکور در قبال مشتریان ندارد.

دارای گزارش محتوای غیر اخلاقی، اسپمینگ یا فیلترینگ

در صورت وجود محتوای غیراخلاقی در هاست و دریافت گزارش فیلترینگ از سوی پلیس فتا، مرکز کاشف، مرکز ماهر و سازمان های نظارتی، شرکت های هاستینگ موظف به مسدود کردن سرویس هاست هستند. برای رفع این مشکل لازم است از طریق وب سایت “کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه” به آدرس internet.ir اقدام نمایید.

KDE رابط کاربری لینوکس
ادامه مطلب
روش حل مشکل ساسبند

مشکلات امنیتی وب سایت یا هک شدن

استفاده از قالب های رایگان و افزونه های نال شده و آپلود فایل های مخرب و شل ها ( Shell ) میتواند هاست شما را نفوذ پذیر کند. در این صورت فایروال سرور با تشخیص نفوذ به هاست، به صورت خودکار هاست را مسدود میکند تا از نفوذ هکر به محتوای سایت جلوگیری شود. برای رفع مسدودی میتوانید از طریق تیکت اقدام و رفع مشکل نمایید. در صورت مشکلات امنیتی وب سایت یا هک شدن و عدم رفع مشکل امکان مسدود شدن مجدد هاست وجود دارد. توجه داشته باشید که در صورت عدم رفع مشکل هاستینگ میتواند تا زمان رفع، سرویس را معلق نگه دارد.

مصرف بالای منابع

در سرورهای تلاش نت از سیستم عامل کلودلینوکس (کلادلینوکس) استفاده میگردد، به همین علت هر هاست با توجه به نوع پکیج انتخابی، منابع اختصاصی خود را دارد. لذا هیچ یک از سایتهای کاربران بدون اطلاع قبلی معلق نخواهد شد و روال کار به اینصورت است که اگر مصرف منابع هاست برای سایت کافی نباشد توسط کارشناسان تلاش نت به کاربر جهت ارتقاء و خرید هاست ارزان اطلاع داده میشود.

ارسال ایمیل انبوه و اسپم از طریق هاست

ارسال ایمیل انبوه و اسپم از طریق هاست منجر به قرار گرفتن آی پی سرور در بلاک لیست شده و امکان ارسال ایمیل توسط اکانت های دیگر نیز مسدود خواهد شد. توجه داشته باشید محدودیت ارسال ایمیل توسط هر اکانت حداکثر ۱۰۰ ایمیل در ساعت میباشد. بنابراین هر اکانتی که بیش از این تعداد ایمیل ارسال نماید، مسدود خواهد شد.

موارد امنیتی بسیار مهم برای حفاظت از سرور
ادامه مطلب

مغایرت با قوانین کشوری و هاستینگ

جهت آگاهی از قوانین استفاده از سرویس های تلاش نت میتوانید به صفحه قوانین مراجعه نمایید. در صورت مغایرت با قوانین کشوری و هاستینگ، اکانت خاطی مسدود خواهد شد.

دوستان عزیزی که به دنبال خرید سرور مجازی برای وب سایت یا اپلیکیشن خود هستند به لینک مراجعه فرمایند.

4.8/5 - (6 votes)
دکمه بازگشت به بالا