اینترنت

متوقف شدن مقطعی فروش اینترنت در تلاش نت

متوقف شدن فروش ADSL در تلاش نت

متوقف شدن فروش ADSL در تلاش نت با توجه به شرایط موجود , تلاش نت قسمت فروش مودم و ایرنتنت های ADSL و TD-LTE را متوقف کرده و کاربران عزیز پیشنهاد میکنیم که برای دسترسی سریع به اینترنت حتما از اینترنت سیم کارتهای موجود در کشور استفاده کنند.

در صورت رفع مشکل تحریم و تولید داخل حتما در سریعترین زمان ممکن ما دوباره اقدام به فروش اینترنت پرسرعت خواهیم کرد و از طرفی هم در نظر داشته باشین قبل از خرید مودم های ایرانسل و آسیاتک و غیره حتما از کارایی های که مدنظرتون هست مطمئن شده و سپس اقدام به خرید کنید.

نبود مودم اینترنت ADSL

نبود مودم اینترنت ADSL در تلاش نت

نبود مودم اینترنت ADSL در تلاش نت , مودم های ADSL و VDSL در بازار به دلیل نبود با افزایش بی سابقه قیمت مودم های ADSL وارداتی و نمونه داخلی روبرو است و این محصول کمیاب شده است. با توجه به شرایط تحریم دیگر امکان واردات نیست. همه این دلایل منجر به افزایش بی سابقه قیمت ها شده است. البته این محصول در بازار نیز کمبود دارد. حتی در شرایط عادی، تولید داخلی هم نمیتواند نیاز کشور را برطرف کند حالا هم که بخاطر درس آنلاین دانش اموزان کلا در کشور نمیتوان مودم پیدا کرد مگر اینکه نزدیک دو میلیون خرج کرد.

ارائه ADSL در تلاش نت

در حال حاضر با توجه به شرایط سال 99 که متاسفانه در کشور عزیزمون تحریم هم هستیم و کرونا هم از این طرف که اقتصاد کشورها رو آسیب زده است، نه تنها در شرکت تلاش نت، در اکثر شرکت ها اراوه ADSL یا TDLTE ممکن نیست و سفارشات در شرکت انجام نمیشود (یا مدت زمان طولانی چندماه در لیست انتظار خواهید بود) و راه کار پیشنهادی ما از سیم کارت های اپراتوری ایرانسل و همراه اول و غیره استفاده کنین فقط در نظر داشته باشین که ممکن است در بعضی جاها شاید اینترنت همراه اول و یا ایرانسل خوب نباشد پس در موقع خرید حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

مزایا و معایب سرویس ADSL
ادامه مطلب

ابتدا آنتن دهی شبکه را در محل مورد استفاده چک کنید

پیشنهاد ما این است ابتدا آنتن دهی اپراتورهای مختلف را در محل مورد نظر چک کنید. بدین صورت که از موبایل خود که خط ایرانسلی یا همراه اول یا رایتل دارد اینترنت موبایل را فعال کرده و سرعت و کیفیت را بررسی کنید. سپس یکی از مودم های جیبی (Tp-link یا برندهای معروف دیگر) را تهیه کنید. سپس سیمکارت موردنظر را خریداری کنید و بسته اینترنت روی آن فعال کنید. در نهایت سیمکارت را در مودم همراه قرار داده و به راحتی به اینترنت جهت استفاده از کلاس درس یا موارد مفید مشابه استفاده نمائید.

خوشحال میشویم اگر سوالی دارید در کامنت ها مطرح کنید تا ما بتوانیم پاسخ سوالتان را بدهیم.

باتشکر

4/5 - (3 votes)
دکمه بازگشت به بالا