وردپرس

افزایش امنیت وردپرس | روش مقابله با حمله به وردپرس

افزایش امنیت وردپرس

افزایش امنیت وردپرس به معنی جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات سایتمون است. اطلاعاتی که از اول تاسیس وب سایت برای به‌دست آوردن رتبه زحمت‌ کشیده ایم! لیست ایمیل کاربران و آمار فروش سایت شما هم شامل این اطلاعات خواهد بود. چه قبول کنید و چه نه، وب‌سایت شما همیشه در شبکه جهانی اینترنت آنلاین است و در حال دست‌ و پنجه نرم کردن با ریسک‌های امنیتی می‌باشد. از طرفی وب سرور سایت شما همیشه پنجره‌ای بین کسب‌وکار شما و دنیای اینترنت است. با تلاش نت همراه باشید تا بشما روش افزایش امنیت وردپرس را یاد دهیم.

افزایش امنیت وردپرس

روش مقابله با حمله به وردپرس

روش مقابله با حمله وردپرس از حوزه هاستینگ خارج است و در حوزه طراحی و امنیت سایت میباشد اما بدلیل اهمیت موضوع من توضیحی خدمت شما میدهم.دوستان عزیزی که سرور مجازی خریدن از شرکت ما , ما به شما آموزش اتصال به سرور مجازی ویندوز را یاد میدهیم.
به اکثر سایتهای دنیا جهت گرفتن دسترسی ادمین روزانه میلیون ها بار تلاش میشود. یعنی به سادگی خودش یا نرم افزارش را به صفحه wp-admin میفرستند تا چندین حالت رایج user pass را تست کنند. اگر هم بیشتر مصمم باشند یک نرم افزار میگذارند تا دائما روش های مختلف را تست کند.
البته بررسی log ها میتواند خیلی کمک کند که مهاجم ها روی چه نقطه ای فوکوس کرده اند.

افزایش امنیت وردپرس

روش افزایش امنیت وردپرس

درعین‌حال تغییرات وب‌سایت شما، نصب افزونه‌ها و قالب‌های مختلف روی وردپرس، آپدیت کردن وردپرس و تغییرات امنیتی وب‌سایت شما، می‌تواند سایت این پنجره را تغییر دهد. پس بهتر است به حال روش امنیت سایت وردپرس خود و وب سرور سایتتان فکری کنید و تا حد ممکن این پنجره را کوچک‌تر کنید؛ تا از شر این ریسک‌های امنیتی در امان باشید. جهت بهرمندی از امنیت وردپرس خود میتوانید با خرید سرور مجازی ارزان از شرکت ما این امنیت را تضمین کنید.

هاست وردپرس چه تفاوتی با سایر هاست ها دارد؟
ادامه مطلب

امنیت وردپرس

حالا مسئله اینجاست چند نکته میتونه در امنیت وردپرس بهتون کمک کنه:
قالب و افزونه های امنیت وردپرس مطمئن باشد و ترجیحا نال شده نباشه
reCaptcha بذارید تا به راحتی نتوانند تست کنند
آدرس wp-admin را تغییر دهید و یا دسترسی آن را محدود کنید
و سایر اقدامات امنیتی
که اقدامات اولیه امنیتی سایت را در صورتی که نیاز داشته باشید میتوانید “پکیج تضمین امنیت” که در عید 100هزار تومن تخفیف خورده است تهیه کنید تا اقدامات اولیه و افزونه های لازم برای شما نصب شود.

این مطلب چقدر مفید بود ؟
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا