هاست و دامنه

مزایا و معایب استفاده از هاست رایگان

مزایا و معایب استفاده از هاست رایگان

مزایا و معایب استفاده از هاست رایگان بسیاری از دوستان برای راه اندازی  وب سایت خود ترجیح می دهند از هاست رایگان به جای خرید هاست ارزان پولی استفاده کنند. برخی دیگر نیز هستند که معمولاً می خواهند وب سایت خود را از طریق میزبانی رایگان راه اندازی کنند که مهمترین قسمت تجارت اینترنتی آنهاست. استفاده از هاست رایگان برای انجام مشاغل اینترنتی بدترین راه برای انجام آن است و هرگز توصیه نمی شود!

مزایا و معایب استفاده از هاست رایگان
مزایا و معایب استفاده از هاست رایگان

هاست رایگان چیست؟

همانطور که می دانید ، برای خدمات هاست ، اولین کاری که باید انجام دهید خرید سرور مجازی ارزان است. مجوز نرم افزار و خدمات پشتیبانی از سرور میزبان هر ماه هزینه زیادی را متحمل می شود ، بنابراین هاست رایگان همان است. مقایسه با میزبان های تجاری محدودیت های بسیار بالایی خواهد داشت. بنابراین ، چرا برخی از شرکت ها خدمات میزبانی رایگان را ارائه می دهند فقط می تواند یک روش تبلیغاتی باشد ، به طوری که در آینده به تدریج تجارت بیشتری می کنند و حتی در برخی موارد از وب سایت کاربر سو abuse استفاده می کنند. بنابراین ، اگر تصمیم دارید از هاست رایگان استفاده کنید ، باید با خود صادق باشید و آن را مشخص کنید و بدون تعصب و هیجان انتخاب درستی انجام دهید. اکنون ، من به مطالعه مزایا و معایب میزبانی رایگان ادامه می دهم ، امیدوارم که برای شما مفید باشد.

مزایای هاست رایگان

مزایای هاست رایگان در مقایسه با معایب استفاده از هاست رایگان ، مزایای هاست رایگان بسیار محدودتر است. از طرف دیگر ، از آنجا که ما شاهد لیوان های نیمه خالی زیادی هستیم ، اگرچه معایبی نیز دارند ، اما نباید آنها را نادیده گرفت. بنابراین ، اول از همه ، من مزایای میزبانی رایگان را معرفی خواهم کرد تا بفهمم میزبانی رایگان برای ما چگونه مفید است.

تهیه بک آپ و انتقال بک آپ به سرور های تلاش نت
ادامه مطلب

افزایش مهارت در زمینه وب و برنامه‌نویسی

هنگامی که از خدمات شرکت راضی هستید و سرویس را به نسخه زیر ارتقا می دهید ، هاست رایگان نیز ممکن است منجر به راه اندازی وب سایت شود و شاهد کیفیت پشتیبانی و خدمات شرکت ارائه دهنده هستیم که سعی دارد از نسخه رایگان برای جذب مشتری استفاده کند. نسخه تجاری را بخرید و دیگر از هاست رایگان با عملکردهای محدود استفاده نکنید.

معایب هاست رایگان

معایب هاست رایگان منابع برای میزبانی رایگان بسیار محدود است. مثلاً 50 مگابایت فضا و یک شماره ایمیل و یک شماره پایگاه داده! نمی توانید آنها را ارتقا دهید. فقط به دلیل رایگان بودن , پس بهتر است از شرکت تلاش نت حتما هاست ارزان تهیه فرمایید.

تبلیغات اجباری

تبلیغات اجباری در هاست رایگان در بسیاری از هاست های رایگان ، پس از راه اندازی وب سایت ، با تبلیغات اجباری و آزار دهنده ای روبرو خواهید شد که غیرفعال شدن آنها امکان پذیر نیست. البته برای از کار انداختن آنها باید هزینه پرداخت کنید. این هدف از میزبانی رایگان است. با راه اندازی یک سایت در مقیاس بزرگ به صورت رایگان و افزایش بازدید آن ، تبلیغاتی در آن نمایش داده می شود که به نفع شرکت میزبان خواهد بود.

امنیت کم در هاست رایگان

امنیت هاست های رایگان هرگز تضمین نمی شود. دقیقاً به دلیل رایگان بودن وقتی هزینه میزبان را پرداخت می کنید ، علاوه بر منابعی که می گیرید ، می توانید امنیت و پشتیبانی را نیز تضمین کنید. در حقیقت ، امنیت سایت شما باید تضمین شود زیرا سایت شما در یکی از سرورهای اصلی شرکت میزبان قرار دارد ، بنابراین تأمین امنیت سایت آنها کاملاً ضروری است.

ایجاد اکانت اف تی پی اختصاصی برای یک یوزر
ادامه مطلب

ضعف پشتیبانی در هاست رایگان

دلیل اصلی عدم استفاده از هاست رایگان ، عدم پشتیبانی است. میزبانی رایگان به هیچ وجه پشتیبانی نمی شود. هیچ کس مسئول هیچ مشکلی در وب سایت شما نیست! اگر وب سایت شما به هر دلیلی بسته باشد ، هیچ کس مسئولیتی ندارد! در حقیقت ، شرکت های میزبانی دهنده که میزبانی رایگان ارائه می دهند پشتیبانی خاصی از چنین خدماتی ارائه نمی دهند.بیشتر قوانین و مقررات استفاده از هاست رایگان ، عواقب استفاده از چنین خدماتی را شخص بر عهده دارد. .

این مطلب چقدر مفید بود ؟
دکمه بازگشت به بالا