وردپرس

فعالسازی حالت تعمیر و نگهداری سایت در وردپرس

فعالسازی حالت تعمیر و نگهداری سایت در وردپرس

با استفاده از افزونه Coming soon, Maintenance mode and Under construction یا به طور خلاصه افزونه coming soon  قادر به ایجاد صفحه تعمیر و نگهداری سایت خواهیم بود.

برای همین منظور این افزونه را در وردپرس جستوجو و نصب میکنیم

پس از نصب و فعال سازی مشابه تصویر زیر منویی با عنوان Coming Soon در پیشخوان سایت وردپرسی شما اضافه خواهد شد که با کلیک روی این منو به صفحه‌ای مشابه تصویر زیر هدایت خواهید شد.

همونطوری که در صفحه افزونه مشاهده می‌کنید این افزونه در دو نسخه تجاری و رایگان ارائه شده که نسخه تجاری افزونه دارای ویژگی‌هایی است که در حالت رایگان به اونها دسترسی نداریم،در اولین قدم همونطوری که در تصویر میبینید در بالای صفحه در سمت چپ دو گزینه با نام‌های Enable و Disable قرار داره که با تغییر حالت به هر یک از این گزینه‌ها میتونید تا حالت تعمیر وردپرس را در سایت فعال کنید. در صورتی که گزینه Disable انتخاب شده باشد به این معنی است که نیازی به حالت تعمیر وردپرس ندارید و کاربران و خود شما قادر هستید تا سایت را مشاهده کنید، اما در صورتی که گزینه Enable را انتخاب کنید به معنی اینه که حالت تعمیر را در وردپرس فعال کنید، در این صورت اگر با یک مرورگر دیگه آدرس سایت خودتون را باز کنید مشابه تصویر زیر خواهید دید که حالت تعمیر در سایت نمایش داده میشه و حالا وقتشه تا اقدام به سفارشی سازی حالت تعمیر در وردپرس کنید. دقت کنید که چون شما دارای نقش کاربری مدیرکل هستید، پس تا زمانی که از پیشخوان وردپرس خارج نشده باشید تغییری را مشاهده نمیکنید بنابراین لازمه تا از یک مرورگر دیگه برای مشاهده وضعیت حالت تعمیر وردپرس استفاده کنید.

1.1/5 - (78 votes)
بهترین هاست لینوکس برای وردپرس | هاست لینوکس برای سایت وردپرس
ادامه مطلب
دکمه بازگشت به بالا