وردپرس

بهترین قالب های وردپرس 2019

معرفی چند قالب وردپرس که نزد کاربران محبوبیت بالایی دارند

در این مقاله لیستی از بهترین های قالب وردپرس جمع آوری کرده ایم تا به عنوان منبعی برای کاربران تلاش نت که از خدمات میزبانی هاست و ثبت دامنه تلاش نت استفاده می کنند باشد.

همه ی این قالب ها با کیفیت عالی و طراحی فوق العاده قابل استفاده برای طراحان سایت های وردپرسی می باشد. اگر قالب های جالبی بودند که مجال نشد در این لیست بیاوریم، در کامنت های یادآوری کنید تا در نوشته های بعدی به آن ها پرداخته شود. همچنین اگر سوالی در مورد این قالب ها داشتید مطرح کنید، تلاش نت با کمال میل پاسخ گوی سوالات شما خواهد بود. شرکت تلاش نت از برخی از این قالب ها برای طراحی سایت کاربران خود استفاده کرده است و اطلاعات کاملی در زمینه نحوه استفاده از قالب وردپرس دارد.

قالب Divi

تم divi
قالب divi

اگر به دنبال استفاده از بهترین قالب وردپرس هستید  به جرئت می توانم بگویم جست و جو را با مکاشفه قالب Divi متوقف کنید. این قالب در حالی که فوق العاده زیباست و امکانات بسیار زیادی دارد، استفاده از آن هم بسیار آسان است. که به راحتی هرکسی می تواند از آن استفاده کند.

در استفاده از این قالب وردپرس، شما نیاز به لمس و نوشتن حتی یک کد برنامه نویسی ندارید و در همین حال صاحب یک صفحه وب فوق حرفه ای آماده راه اندازی داشته باشید. اگر می خواهید آزادی کامل خود را در هنگام طراحی وب سایت داشته باشید حتما Divi را انتخاب کنید.

قالب Bridge

تم bridge
قالب bridge

یکی دیگر از بهترین قالب های وردپرس تم Bridge می باشد. این قالب وردپرس دارای دموهای آماده برای استفاده(ready to use) می باشد که می توانید با بکارگیری آن ها به طراحی سایت مورد علاقه خود بپردازید. هر قسمتی از این قالب را می توانید به طور کامل شخصی سازی کنید.

دلیل دریافت خطای 500 چیست؟ و چگونه آنرا حل کنیم؟
ادامه مطلب

برخی از ویژگی های این قالب

  • ماژول اختصاصی برای طراحی  انواع سایت های آموزش آنلاین، موسیقی، رستوران، خبری و گرشگری
  • بیش از 370 دموی کامل
  • دارای یکی از بهترین تجربه های کاربری برای تمامی مرورگرها و دیوایس های مختلف

قالب Hosted

تم Hosted
قالب Hosted

این قالب وردپرس برای شرکت هایی طراحی شده است که خدمات هاستی ارائه می دهند. این قالب همراه با ادغام WHMCS به ارائه تمامی خدمات به شرکت های ارائه دهنده خدمات هاستی می پردازد تا محیط مطلوب برای مشتریان و بازدیدکنندگان سایت  این شرکت ها داشته باشد.

ادغام ووکامرس در این تم باعث می شود که هم کسانی که قصد خرید کالای دیجیتالی دارند، تجربه کاربری مطلوبی داشته باشند و شرکت هاستی خدمات خود را به راحتی به فروش برساند. رابط آسان کشیدن و رها کردن ویژوال کامپوزر به شما امکان می دهد تا ظاهر و تجربه کاربری سایت خود را سفارشی کنید.دسترسی به طرح های رنگی نامحدود و قالب های چندگانه از دیگر ویژگی های این تم وردپرسی است.

قالب Revolution

تمRevolution
قالب Revolution

قالب وردپرس Revolution انقلابی در طراحی سایت شما ایجاد می کند. این تم چند منظوره وردپرس همه نیازها را برای سایت کسب و کار شما پوشش می دهد. این تم زیبا و جذاب درصد بالایی از بازدید کنندگان شما را به مشتری تبدیل می کند.

برخی از ویژگی ها Revolution

  • دموهای از پیش ساخته شده
  • 8 سبک نمونه کار که با توجه به نیازهای شما ساخته شده
  • بیش از 200 عنصر و المان آماده
  • قابلیت افزودن فروشگاه اینترنتی
  • تصاویر انعطاف پذیر که اندازه دیوایس کاربر گرفته و کش مناسبی از آن تهیه می کنند
  • سرعت بالا
  • قابلیت پخش موزیک در پس زمینه سایت
نصب وردپرس بر روی Sub domain
ادامه مطلب

قالب Valence

تم valence
قالب valence

این تم وردپرسی برآورده کننده بسیاری از نیازهای شما در طراحی سایت خواهد بود. یکی از ویژگی های جالب این تم طرح پاسخگوی تلفن همراه آن است. این تم از ووکامرس نیز پشتیبانی می کند. آیکون بسیار جذاب فونت، سازگاری با مرورگرهای مختلف و بسیار بیش تر از این ها در تم Valence موجود می باشد.

قالب Avada

تم avada
قالب avada

قالب وردپرسی Avada به حدی فوق العاده طراحی شده است که شما حین استفاده از متوجه خواهید شد که تمام قسمت های به گونه ای وسواس گونه طراحی شده است. این قالب امکانات و ویژگی های بسیار زیادی است. اما از ویژگی های منحصر به فرد این قالب، بهینگی و اصولی طراحی شده بودن آن است. کدهایی که در طراحی این قالب نوشته شده است بسیار بهینه می باشد به طوری که در سایت gtmetrix.com رتبه ای که به بهینه بودن این قالب داده شده است، A بوده و امتیاز آن 99% می باشد. این بهینه بودن باعث می شود که ربات های گوگل وقتی وارد وب سایت می شود و می خواهد سایت را ایندکس کند به مشکلی برنخورده و به سادگی و با سرعت بالاتری سایت را ایندکس می کند. همچنین صفحات وب سایت شما با سرعت خیلی بالاتری باز می شود و سرعت لود شدن بالاتری دارید.

قالب Illdy

قالب llldy
قالب llldy

قالب  Illdy یک قالب چند منظوره وردپرس می باشد که بر مبنای چارچوب ظاهری بوت استرپ ساخته شده، و بسیار جذاب و انعطاف پذیر است که با دقت طراحی شده و در طول زمان طراحی تا مرحله نهایی رایگان می باشد. این قالب شامل تعدادی از ویجت های قابل تنظیم و آیکون ها.برخی از قابلیت های این قالب شامل رنگبندی نامحدود، اسلایدر تمام صفحات، پشتیبانی از زبان فارسی می باشد.

عوامل اصلی نفوذ به سایت و هک شدن آن در برنامه های سورس باز مانند وردپرس و جوملا
ادامه مطلب

قالب Portum Business

قالب portum business
قالب portum business

اگر دنبال یک تم برای استفاده ساده، مدرن، تمیز، پیشرفته هستید. قالب وردپرس رایگان  portum business یکی از بهترین پیشنهاد ها به شماست. این قالب فوق العاده شما را با چند کلیک به مقصدتان می رساند. به ویژه اگر می خواهید زمان کمتری برای طراحی وب سایت خود صرف کنید و تلاش خود را برای ساختن صفحه کسب و کار خود با Portum Business انجام دهید. حتی اگر بخواهید یک صفحه اختصاصی خاص ایجاد کنید، Portum Business را به شما توصیه می کنیم.

قالب Portum Business بسیار انعطاف پذیر است و با لی اوت  rocks fluid  که بلافاصله به هر اندازه صفحه نمایش تغییر می کند. و فرقی نمی کند که بازدیدکنندگان  از یک دستگاه تلفن همراه یا یک رایانه رومیزی استفاده می کنند، با Portum Business، وب سایت شما یک تجربه برجسته برای هر مشتری و  یا بازدیدکننده  بالقوه ارائه می دهد.

 

 

این مطلب چقدر مفید بود ؟
دکمه بازگشت به بالا