هاست و دامنه

مدیریت ساخت نسخه پشتیبان کامل – Generating a full backup

آپدیت شده در تاریخ 1400/10/29
_________________________________________________________________________

توجه! این آموزش مربوط به هاستینگ لینوکس با کنترل پنل سی پنل است. برای آموزشهای مربوط به سرویسهای هاستینگ دیگر؛ به بخش مربوط به آن مراجعه کنید.

Back up چیست؟

 Back up يك پشتيبان از فايلهاي مربوط به سايت شماست . چنانچه وب سايت شما دچار مشكل شد مي توانيد به ويسله Back up وب سايتتان را به حالت قبل از بروز مشكل برگردانيد. مي توانيد به وسيله اين قسمت Back up را كه مديريت ميزبان از فايلهاي شما گرفته است را دانلود كنيد و يا خودتان Back up بسازيد.

 

جهت گرفتن نسخه پشتیبان کامل Full backup که يك پشتيباني از تمامي فايلهايي است كه وب سايت شما براي برگشتن به حالت اوليه خود به آنها نياز دارد مثلا زماني كه فايلي از روي وب سايت شما گم ، پاك و يا به سرور ديگري منتقل مي شود. برداشتن Full back up از فايلهاي وب سايت شما يك كار بسيار عاقلانه و جزو اصول نگهداري صفحات وب مي باشد.

برای این منظور به سی پنل وارد شوید در بخش FILE، به قسمت Backup بروید.

بک آپ گرفتن از طریق سی پنل

روي گزينه Download a Full account Backup كليك كنيد.

دانلود فول بکاپ سایت

در صفحه باز شده بخشی به ایمیل شما اختصاص داده شده است.
در صورتی که میخواهید لینک بک آپ به ایمیل شما ارسال شود ایمیل را انتخاب نمایید و در غیر اینصورت Do not send email notification of backup completion را انتخاب نمایید.

 نکات:

  • اگر شما مي خواهيد پشتيبان فايلهاي خود را روي يك سرور ديگر ذخيره كنيد، از کشویی Backup Destination، گزینه Remote FTP Server را انتخاب کرده و در اين حالت شناسه كاربري و رمز عبور و آدرس مربوط به سرور را وارد نمائيد.  
  • در حالتي كه مي خواهيد Back up مربوط به فايلهايتان را روي سرور ديگري قرار دهيد يادتان باشند شناسه كاربري و رمز عبور مربوطه به همان اكانت روي سرور مقصد را وارد نمائيد نه شناسه كاربري و رمز عبور خود در سرور مبداء.

full backup

 

خطای 503 چیست؟
ادامه مطلب


موفق و پیروز باشید
تلاش نت
02154109000

5/5 - (1 vote)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا