هاست و دامنهوردپرس

بهترین هاست لینوکس برای وردپرس | هاست لینوکس برای سایت وردپرس

بهترین هاست لینوکس برای وردپرس

ممکن است برخی از کاربران تفاوت زیادی را بین هاست ویندوز و هاست لینوکس مشاهده نکنند اما این دو نوع سرور دارای عملکرد، امنیت، قیمت‌گذاری و پایگاه داده بسیار متفاوت هستند که بر عملکرد وب‌سایت شما تأثیر می‌گذارد. آیا می‌دانید بهترین هاست لینوکس برای وردپرس کدام هست؟ مسلما بهتر است در مرحله اول درباره آن اطلاعات خوبی داشته باشید پس با ما همراه باشید تا به شما اموزش دهیم

بهترین هاست لینوکس

خرید هاست لینوکس برای سایت وردپرس

اگر ما شغلی داشته باشیم که نیاز به یک سایت داشته باشد باید حتما خرید هاست لینوکس برای وردپرس سایت انجام دهیم.برای راه‌اندازی یک وب‌سایت شما به سه مورد نیازمندید: خرید دامنه، خرید هاست ارزان و انتخاب سیستم مدیریت محتوا. دامنه شما همان آدرس سایت شما، هاست محل ذخیره‌سازی فایل‌های سایت شما و سیستم مدیریت محتوا در واقع عاملی برای ساخت سایت شما خواهد بود که در اینجا وردپرس مدنظر ما است. در ادامه ما به ویژگی‌هایی که یک هاست لینوکس که بهترین هاست لینوکس برای وردپرس میباشد , باید داشته باشد خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

بهترین هاست لینوکس برای وردپرس

بهترین هاست لینوکس

هنگام خرید هاست ارزان اشتراکی، ممکن است متوجه انتخاب بین هاست ویندوز و بهترین هاست لینوکس شوید. این انواع متفاوت میزبانی وردپرس اشاره به سیستم‌عامل نصب شده روی سرور وب‌سایت شما دارد. سیستم‌عامل‌های مبتنی بر یونیکس، ازجمله لینوکس، CentOS، رد هت، دبیان و اوبونتو، تقریباً 70٪ از کل وب‌سایت‌ها را تأمین می‌کنند، سیستم‌عامل ویندوز هم 30% دیگر را تأمین می‌کند.

از آنجا که بهترین هاست لینوکس و بسیاری از نرم‌افزارهای پشتیبانی‌کننده و فناوری‌های سرور آن، برنامه‌هایی دیگر باز هستند، بسته‌های میزبانی این سیستم‌عامل بعضی اوقات ارزان‌تر از ویندوز هستند. شما تفاوت زیادی بین این دو سیستم‌عامل مشاهده نخواهید کرد، اما به‌طورمعمول هاست لینوکس متناسب با بهترین نیازهای مشتریان است.

هاست وردپرس چه تفاوتی با سایر هاست ها دارد؟
ادامه مطلب

ویژگیهای بهترین هاست لینوکس

خب الان موقع گفتن ویژگیهای بهترین هاست لینوکس میباشد که ما در زیر تعدادی از ویژگی‌های مهم که بهترین هاست لینوکس باید داشته باشد را گردآوری کردیم. دقت داشته باشید که اگر شما در اول راه قرار دارید، می‌توانید از هاست اشتراکی و یا هاست وردپرس استفاده کنید. اگر سایت شما رشد قابل ‌توجهی داشت و این هاست نتوانست نیازهای شما را برطرف کند به‌راحتی می‌توانید سرویس خود را به VPS که شرکت تلاش نت بهترین سایت برای خرید سرور مجازی ارزان میباشد را پیشنهاد میکنیم.

آپتایم بالای 99 درصد در هاست لینوکس

منظور از آپتایم بالای 99 درصد در هاست لینوکس ینی میزان در دسترس بودن سایت شما برای کاربر است، در واقع میزان آنلاین بودن سایت شما در سطح نت است. آپتایم را در یک دوره یک‌ساله و به‌صورت درصدی حساب می‌کنند. هر چه درصد نزدیک‌تر به صد باشد، آپتایم هاست لینکوس بهتر است. برای اینکه بتوانید بهترین هاست لینوکس را انتخاب کنید باید به آپتایم سرویس‌دهنده دقت کنید. مهم‌ترین ویژگی که هر نمایندگی باید داشته باشد آپتایم بالا است، اگر هاست شما دارای آپتایم پایین باشد، سایت شما روز به روز از دسترس خارج می‌شود که باعث از دست دادن تعداد زیادی کاربر خواهد شد.

کنترل پنل در هاست لینوکس

مناسب‌ترین کنترل پنل در هاست لینوکس برای سایت‌های وردپرسی، کنترل پنل دایرکت ادمین یا سی پنل است. این دو کنترل پنل از نظر امنیت و سرعت تقریباً در یک سطح هستند و فقط از نظر ظاهری با هم تفاوت دارند. کنترل سی پنل به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران در حال حاضر محدود است و بهتر است شما از دایرکت ادمین استفاده کنید.

addon domain چیست؟ نحوه استفاده در cpanel
ادامه مطلب

پشتیبان گیری

شما باید شرکت هاستینگی را انتخاب کنید که به‌صورت مداوم از سایت شما پشتیبان تهیه کند مانند شرکت تلاش که با هزینه اندک اینکار را برای هاست شما انجام میدهد. معمولاً برای هاست‌های اشتراکی و وردپرس پشتیبان‌گیری به دو صورت پشتیبان گیری از دیتابیس (روزانه) و به‌صورت کامل (هفتگی) است.

پشتیبانی در هاست لینوکس

یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که باید در انتخاب بهترین هاست لینوکس به آن دقت کافی داشته باشید، نحوه‌ی پشتیبانی است. سعی کنید سرویسی را انتخاب کنید که پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته را داشته باشد مانند شرکت تلاش که همیشه به صورت انلاین و تیکت و در روزهای قرنطینه به صورت دور کار در خدمت مشتریان عزیز میباشد تا شما در هر زمان از شبانه‌روز سایتتان به مشکل برخورد بتوانید با هاست خود در ارتباط باشید.

 

 

این مطلب چقدر مفید بود ؟
دکمه بازگشت به بالا