سرور مجازیهاست و دامنه

میزبانی وب ابری چیست | هاست ابری چیست

هاست ابری چیست

هاست ابری چیست در این روش که با گذشت زمان یکی از محبوب ترین بین خریداران هاست ارزان به شمار میرود  این هاست ابری به میزبانی جدولی نیز معروف است. در روش هاست ابری همواره چندین سرور در حال کار کردن هستند که همواره حداقل یک سرور برای تحمل بار در دسترس است. به طور مثال زمانی که مشتری به حجم بیشتری نیاز دارد می تواند فورا آن را از ابر بگیرد البته بعد از پایان یافتن کار منابع اشغال شده آزاد میگردد.

هاست ابری چیست

مزایای هاست ابری چیست

مزایای هاست ابری چیست ؟ هاست ابری واژه‌ای که نام آن امروزه از هرگوشه ای از صنعت سایت ها به گوش می رسد. ساز و کار ابری یکی از به روز ترین راهکارهای موجود برای افزایش بازدهی و پایداری سرویس‌ها است. از محبوبترین روش‌های استفاده از این تکنولوژی می توان به میزبانی‌های وب سایت اشاره کرد. میزبانی وب ابری فراتر از ارائه یک سرویس میزبانی معمولی، ضمانت در دسترس بودن وب سایت‌های هاست شده در آن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. برای آنکه با نحوه کار این ساختار آشنا شویم،در ادامه به برتری‌های Cloud Web Hosting می پردازیم.

قدرت هاست های ابری

قدرت هاست های ابری تلاش نت بر روی سرورهای قدرتمند ابری در موقعیت‌های ایران پیاده‌سازی و ارائه می‌شود. در کلیه مراحل پیشرفت سایت شما چه از زمانیکه با یک ایده ساده راه‌اندازی می‌شود و توجیهی برای پرداخت هزینه‌های میزبانی آن وجود ندارد و چه زمانیکه وب شما با بازدید قابل ملاحظه‌ای روبرو است و نمی‌خواهید زمان خود را صرف مشکلات اداره یک سرور نمایید، هاست ابری تلاش نت همراه شما خواهد بود و ضمن کاهش هزینه‌های میزبانی سایت شما، با امکانات نوین و قدرتمند خود شما را اسوده خاطر میکند.
هاست ابری

مزیت میزبانی وب ابری

مزیت میزبانی وب ابری برخلاف یک هاست اشتراکی، سایت‌های پر بازدید نیز بسادگی می‌توانند از خدمات میزبانی استفاده کنند، بدون آنکه درگیر دغدغه‌های مدیریت سرور شوند. همواره تنها برای آن میزان از منابع سخت‌افزاری که نیاز دارید هزینه می‌پردازید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های غیر موجه، در ابتدای فعالیت وب سایت خود، نخواهید داشت.
جهت خرید هاست ارزان و یا خرید سرور مجازی ارزان میتوانید ناحیه کاربری خود را فعال و به پشتیبانی تیکت کنید.

 

این مطلب چقدر مفید بود ؟
راهنمای اتصال دامین به میهن بلاگ
ادامه مطلب
دکمه بازگشت به بالا