وردپرس

هاست وردپرس چه تفاوتی با سایر هاست ها دارد؟

چرا باید برای وب سایت وردپرسی از هاست مخصوص آن استفاده کنیم؟

هاست ویژه وردپرس
هاست وردپرس

هاست وردپرس

بسیاری از مخاطبان تلاش نت در شبکه های اجتماعی در رابطه با هاست وردپرس سوالاتی را مطرح کرده بودند که تصمیم گرفتیم در رابطه با معرفی این هاست  این مقاله را بنویسیم. سیستم مدیریت محتوای وردپرس به دلیل ویژگی های خاصی که دارد باید برای استفاده از آن از هاست مخصوص استفاده کرد که ظرفیت پذیرفتن ویژگی های مخصوص وردپرس را داشته باشد.

 

وردپرس چیست؟

سیستم مدیریت محتوا وردپرس بدلیل دارابودن افزونه های متعدد،متن بازبودن، دارابودن بروزرسانی های منظم، دارابودن تم های متنوع.مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. برخی از همین ویژگی هایی که باعث شده راحت تر از این بستر استفاده کنیم.

از طرفی دیگر باعث شده سایت بیش از حد از منابع سرور بهره بگیرد که باعث کاهش سرعت و کیفیت سایت شما می شود،برای همین مساله باید از هاست وردپرس استفاده کنیم تا ضمن جلوگیری از کاهش سرعت و کیفیت سایت، امنیت سایت نیز آسیب پذیر نباشد.

هاست ویژه وردپرس چیست؟

از جمله محصولاتی که شرکت های ارائه دهنده خدمات هاستی از جمله تلاش نت ارائه می دهند. هاست مخصوص وردپرس را نیز شامل می شود. این نوع از هاست تفاوتی با سایر هاست ها دارد و گزینه خوبی برای سایت های وردپرسی می باشد.

در چنین هاستی تمام امکانات مورد نیاز برای سایت وردپرسی فراهم است.ناگفته نماند این هاست را فقط وب سایت وردپرسی می تواند بکار بگیرد و دیگر سیستم های مدیریت محتوا نمی توانند از آن استفاده کنند.

هاست وردپرس

هاست ویژه وردپرس چه تفاوتی با سایر هاست ها دارد؟

هاست ویژه وردپرس فضای بسیاری را به سایت وردپرسی می دهد. همین طور از شتاب دهنده های متناسب با وردپرس بهره می برد که سرعت و امنیت سایت را بالا می برد. با این بیان وب سایت هایی که از این نوع هاست استفاده می کند. سریعتر از سایت های که از این نوع هاست ها استفاده نمی کند لود می شود.

20 برند مطرح جهان که از وردپرس استفاده می‌کنند
ادامه مطلب

این نوع هاست از سیستم پردازشی قوی بهره می برد که با کانفینگ سرور مستقیما در ارتباط می باشد.برای همین اگر سایت با استفاده از وردپرس نصب شده است و در حال توسعه آن هستید قبل از اینکه کار وب سایت تمام شود، از هاست ویژه که تلاش نت ارائه  میدهد استفاده کنید.

چون پس از افزایش مخاطبان و زیاد شدن بازدید ها از سایت، باید پاسخگوی ترافیک سایت باشید وگرنه سرعت سایت کم شده و این مساله مخاطبان شما را آزار می دهد.

ضمنا اگر از همان ابتدا برای این هاست هزینه کنید  بهتر است چون بعدها مجبور می شود هاست مخصوص تهیه کنید و دوباره برای هاست هزینه کنید.

در صورت هرگونه نیاز به مشاوره برای خرید انواع هاست ابری، سرور اختصاصی، سرورمجازی، هاست مخصوص وردپرس یا غیره با تلاش نت تماس بگیرید.

5/5 - (1 vote)
دکمه بازگشت به بالا