سرور اختصاصیسرور مجازی

VPS مناسب استفاده برای ربات های اینستاگرام


درسال های اخیر با اوج گرفتن بازدید های اینستاگرام و افزایش محبوبیت آن افراد زیادی نسبت به افزایش فالوور، لایک و ویو پست های خود اقدام کردند. عده ای با تولید محتوای کاربردی و عده ای نیز  از طریق اداره اکانت به نام بلاگر ها و یا اینفلوئنسر ها شناخته شدند.
در این میان افرادی نیز هستند که با وجود فعالیت هایی که در این زمینه انجام میدهند میزان بازدید دلخواه را دریافت نمیکنند .
در همین راستا این افراد کشش زیادی به سمت ربات های افزایش فالوور اینستاگرام  پیدا کرده اند.
این ربات ها طبق الگوریتم خاصی که با شناخت کامل قوانین اینستاگرام و گاها هم بدون شناخت این موارد، تنظیم گردیده اند و نسبت به افزایش فالور ،لایک و ویو اقدام میکنند.
در خصوص صحیح یا غلط بودن اینکار برای رشد پیج صحبتی نخواهیم کرد چراکه برای این منظور باید از متخصصان ویژه این حوزه کمک بگیرید.
صحبت کنونی ما در مورد زمانی صدق میکند که شما قصد دارید از این ربات ها استفاده کنید. مانند هر نرم افزار یا اپلیکیشن کاربردی دیگر استفاده از این قابلیت ها و ربات ها نیز نیازمند زیر ساخت های مختص خود میباشد، که از اصلی ترین آنها و بیس آن میتوان به اینترنت و سرعت بالای آن اشاره نمود.

  • برای استفاده ازربات های اینستاگرام چه زیر ساختی نیاز داریم؟

حداقل مشخصات سخت افزاری RAM 2G و 2Core CPU مناسب استفاده می باشد.

  • پیشنهاد تلاش نت برای این کاربرد کدام سرویس از بین سرویس های موجود است؟

تلاش نت با بررسی هایی که بر روی نرم افزار ها و ربات های مخصوص اینستاگرام و پروسس های آنها انجام داده است سرورهایی متناسب با نیاز افراد در این زمینه  ارائه می دهد. از این رو پیشنهاد تلاش نت پلن VEN از دسته vps های nvme تلاش نت میباشد.

راه اندازی سرور جدید
ادامه مطلب

توجه داشته باشید لوکیشن سرور های ما ایران است.

آیا از پلن های دیگر در این راستا میتوانیم استفاده کنیم؟

انتخاب این مورد کاملا بر عهده کاربر میباشد، چراکه تلاش نت پیشنهاد خود را ارائه نموده و در صورت هرگونه ناهمخوانی درانتخاب پلن های دیگر بر عهده خود کاربر خواهد بود ، و شامل پشتیبانی تلاش نت نخواهد شد.
(سرور‌ها از کشور ایران بوده و دارای پینگ مناسب، سرعت اینترنت بالا و همچنین آپتایم ۹۹/۹درصد می‌باشد.)

چقدر طول میکشد تا سرور مخصوص این کاربرد را تحویل بگیرم؟

زمان تحویل سرور مجازی از 6 ساعت تا 12 ساعت کاری متغییر میباشد.

تلاش نت _02154109000

 ارائه دهنده خدمات متنوع، مبتنی بر بستر اینترنت

www.talashnet.com 

4.6/5 - (5 votes)
دکمه بازگشت به بالا