اخبارجشنوارهچند رسانه اییعمومی

جشنواره یلدانه تلاش نت 1400 | هاست-دامنه-سرور-طراحی و توسعه سایت

? مشاهده کدهای تخفیف جشنواره یلـدانه تلاش نت ?

جشنواره یلدانه تلاش نت

? کدهای تخفیف تا 37% در جشنواره یلـدانه تلاش نت ?

? یلـدانه تلاش نت

یلدای متفاوت برای همه و همه تا ۳۷% تخفیف، حتی اگر خرید اولی هستید. مثل همیشه حمایت ما از کسب و کارهای آنلاین در #یلـدانه ادامه داره. گاهی یک اتفاق میتونه حالمونو خوب کنه، این اتفاق برای ما با حس رضایت شما رقم میخوره و تمامی اعضای گروه تلاش سعی داریم تا این حال خوب رو با ارائه سرویس های متنوع در این روزهای پایانی پاییز با شما سهیم شویم.


در #جشنواره_یلـدانه_تلاش_نت از پلن های پرطرفدار هاست ارزان، وردپرس، لایت اسپید، NVME، سرور مجازی و پکیج های وردپرسی براتون داریم و تا ۳۷% تخفیف ارائه کردیم تا بر اساس نیاز خود انتخاب نمایید.


سرورهای مجازی امسال که بر پایه پلتفرم سازمانی ESXI هستند و با دیسک NVME ارائه میگردد توجه کاربرانی که خواهان کسب و کار اختصاصی خود (شرکت های هاستینگ و طراحی) هستند را به خود جلب کرده است.


یک پیشنهاد عالی از پکیج های ویژه یلدانه برای سایت های وردپرسی داریم تا علاوه بر افزایش سرعت، رنک و امنیت بتوانند با خیال آسوده به کسب و کار آنلاین خود بپردازند.

? خدمات ارائه شده در جشنواره یلـدانه تلاش نت ?

? پکیج های ویژه یلـدانه تلاش نت

تا به اینجای کار هاست و دامنه خود را تهیه کرده اید، حال زمان آن رسیده تا نسبت به راه اندازی سایت خود و همچنین سئو و بهینه سازی آن اقدام نمایید.
سرعت، کیفیت و امنیت حق وبسایت اینترنتی شماست.
استفاده از پکیج های ویژه یلدانه تلاش نت به شما کمک خواهد کرد تا وبسایت خود را بهینه کنید و امنیت و سرعت سایت شخصی، شرکتی، فروشگاهی خود را افزایش دهید و یا امنیت را به سایت خود بازگردانید و برند خود را جهانی کنید.

  • پکیج فول اسپید
  • پکیج تضمین امنیت 100%
  • پکیج Google jump start
  • پکیج Virus Cleaner
  • پکیج های پشتیبانی و خدمات سایت

? جهت مشاهده تخفیفات میتوانید به جشنواره یلـدانه تلاش نت مراجعه نمایید.
جشنواره یلدانه تلاش نت

4.9/5 - (23 votes)
بروز رسانی سیستم عامل اندروید
ادامه مطلب
دکمه بازگشت به بالا