هاست ویندوز پلسک

نحوه ورود به کنترل پنل Plesk

Plesk چیست ؟

نحوه ورود به کنترل پنل Plesk 

Plesk   چیست ؟

Plesk یک نرم افزار اتوماسیون میزبانی وب و مرکز داده سرور با کنترل پنل توسعه یافته برای ارائه دهندگان خدمات میزبانی خرده فروشی مبتنی بر لینوکس و ویندوز است. مدل مدیریت کاربر Plesk برای میزبانی اختصاصی و اشتراکی مناسب است که به مدیران سرور اجازه می دهد تا وب سایت های جدید، حساب های نمایندگی، حساب های ایمیل را تنظیم کرده و ورودی های DNS را از طریق یک رابط وب تحت وب ویرایش و ایجاد کنند. ویژگی ها و راه حل های اصلی شامل اتوماسیون و مدیریت نام دامنه ها، حساب های ایمیل، برنامه های تحت وب، زبان های برنامه نویسی، پایگاه داده و وظایف زیرساختی برای ایجاد محیطی آماده برای کدگذاری و امنیت قوی در همه لایه ها و سیستم عامل هاست.

نرم افزار اتوماسیون میزبانی در ابتدا توسط شرکت Plesk منتشر شد و برای اولین بار در سال 2001 اجرا شد . در سال 2003 ، Plesk

به SWsoft فروخته شد که در سال 2008  به Parallels  تبدیل شد و در مارس 2015 Parallels   بخش ارائه دهنده  خدمات را به Odin

تغییر نام  داد. در دسامبر همان سال ،پلسک یک نهاد تجاری جداگانه شد و در سال 2017 ،پلسک توسط  Oakley Capital Limited  انگلیس خریداری شد و از آن زمان بخشی از webpros ، یک پلت فرم جهانی SaaS  برای مدیریت سرور بوده است .در حال حاضر    WebPros شامل Plesk    ، Cpanel، Whmcs، Xoviو Solusvm است.

نحوه ورود به کنترل پنل :

در ابتدا برای وارد شدن به صفحه لاگین کنترل پنل  میتوانید به دو روش زیر عمل کنید :

هاست .net Core هاست Asp.Net
ادامه مطلب

نام دامنه و آی پی سرور را در مرورگر به صورت زیر سرچ کنید :

Http://domain:8443 .1

Http://ip server:8443.2

در صورتی که میخواهید از پروتکل SSL  برروی Https  استفاده کنید و صفحه در یک حالت امن قرار داشته باشد به صورت زیر عمل کنید :

Https://domain:8443 .1

Https://ip server:8443.2

با مشاهده صفحه لاگین میتوانید با وارد کردن مشخصات نام کاربری (username) و رمز عبور (password) وارد کنترل پنل پلسک شوید :

سپس بعد از Log in  کردن باید صفحه زیرا مشاهد نمایید :

پیروز و سربلند باشید

گروه فنی و مهندسی تلاش نت

3.3/5 - (3 votes)
دکمه بازگشت به بالا