آموزش سیپنل cpanel

چگونه Leech Protection را فعال کنیم؟

Leech Protection  در سی پنل ابزاری است که با استفاده از آن امنیت پوشه هایی که قابلیت Directory Privacy  روی آنها فعال است افزایش می یابد.

این قابلیت به شما کمک میکند تا فعالیت های غیر مجازی که روی پوشه های دارای پسورد انجام میگیرد را کنترل کند و با استفاده از این امکان امنیت سایت و هاست شما قابل تضمین میشود.

بعد از تعیین بیشترین لاگین های انجام شده سیستم بطور خودکار لاگین های بیشتر را ریدایرکت می کند و یا یوزر لاگین کننده را مسدود میکند.

این کار برای مواقعی به کار میرود که یک نفر یک یوزر نیم و پسورد را در اختیار عموم قرار میدهد و با استفاده از همان یوزر و پسورد چندین نفر از امکانات آن سایت استفاده میکنند.

چگونه Leech Protection را فعال کنیم؟

وارد سی پنل شوید.

زیر بخش  Security گزینه   Leech Protection را کلیک کنید.

در صفحه جدید لیست پوشه های سایت شما نمایش داده میشود.

با کلیک روی آیکون شبیه پوشه   کنار هر کدام وارد پوشه های داخلی خواهید شد و با کلیک روی اسم پوشه وارد تنظیمات  Leech Protection آن پوشه میشود.

در این مثال ما قصد داریم روی پوشه  wp-admin قابلیت  Leech Protection را فعال کنیم

در بخش اول با استفاده از گزینه Number of Logins Per Username Allowed in a 2-Hour Period  با وارد کردن یک عدد می توانید تعداد دفعات مجازی که در طی ۲ ساعت لاگین انجام میشود را مشخص نمایید. سی پنل بصورت پیشفرض عدد ۴ را پیشنهاد میکند.

گزینه بعدی URL to Redirect Leech Users to  میباشد که در صورتی که تعداد لاگین بیشتر شود کاربر را به آدرسی که شما در این بخش وارد میکنید ریدایرکت میکند و کاربر را از استفاده با سایت منع میکند. در اینجا باید دقت شود آدرسی را که وارد میکنید باید خارج از پوشه Leech Protection قرار بگیرد در این صورت شخص خطای Internal server error  را مشاهده میکند.

نحوه ورود به ایمیل info و ارسال ایمیل از طریق هاست سی پنل
ادامه مطلب

گزینه بعدی Send Email Alert To میباشد که باید در آنجا آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا هر بار که مشکلی پیش آمد از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود. البته باید اول تیک گزینه Send Email Alert To را بزنید و در زیر آن ایمیل خود را وارد کنید.

در قسمت Disable Compromised Accounts با تیک زدن آن سی پنل پسورد کاربری که Leech  Protection برای آن اجرا میشود را غیر فعال میکند تا آن شخص دیگر نتواند با پسورد قبلی به فعالیت خود ادامه دهد و حتما باید رمز خود را عوض کند.

در نهایت گزینه Enable را انتخاب کنید تا Leech Protection فعال شود.

در صورتی که قصد دارید Leech Protection را غیر فعال کنید گزینه Disable را انتخاب کنید.

در قسمت آخر با استفاده از گزینه Manage Users می توانید مشخصات یوزر یا پسورد پوشه ای که قابلیت Directory Privacy روی آن فعال است را مدیریت نمایید

5/5 - (1 vote)
دکمه بازگشت به بالا