طرح حمایت از استارت آپ ها

از آنجا که توسعه شرکت های کارآفرین نوپا (استارت آپ) در رشد اشتغال زایی، تامین نیازهای بازار با اتکا به توانمندی های داخلی، افزایش خلاقیت و نوآوری و توسعه پایدار اقتصادی موثر خواهد بود. همچنین، هم راستایی با روند رشد و توسعه جهانی در این حوزه نیز امکان ورود به بازارهای جهانی را برای کارآفرینان داخلی میسر می سازد.
در حال حاضر، رخدادهای هم اندیشی متعددی در خصوص ارایه ایده ها و معرفی شرکت های کارآفرین نوپا (استارت آپ ویکندها) عمدتا با هدف آموزش صاحبان ایده و برقراری ارتباط بین عوامل موثر در اکوسیستم استارت آپ با یکدیگر در کشور برگزار می شود.
با توجه به پتانسیل بالای ایران از نظر نیروی انسانی خلاق و کارآزموده و نیز فاصله قابل توجه بازار کسب و کار و تجارت الکترونیکی ایران تا اشباع، در صورت ساماندهی بهینه و به موقع این فضا، می توان اکوسیستم کارآفرینی را به مرحله رشد و سودآوری در سطح ملی رسانده و کشور را در حوزه اقتصاد دیجیتال و اقتصاد اینترنتی در سطح جهان مطرح کرد.

Start Up  چیست؟

استارت آپ، واژه‌ ای است که اخیرا درآن مورد بسیار شنیده ایم.
شاید واژه نوپا کلمه مناسبی برای ترجمه این اصطلاح باشد ولی در واقع استارت آپ
بیانگر ویژگی‌های  نوعی از کسب‌‌ وکار است و یا بیانگر کسب و کار های نو پا می باشد.  استارت آپ واژه‌ای است که در توصیف کمپانی‌های تازه تاسیس راهکارهای جدیدی برای حل مشکلات و مسائل موجود در دنیای فناوری  و مسیر های پیشرفت مطرح میشود.
استارت آپ ها  بر روی چگونگی و آنالیز کردن تجارت،  بررسی و کسب درآمد مینمایند. در این خصوص بخش‌ها و جزییات خاص استراتژی یک کار و یا شرکت را در بر خواهند داشت.

ویکیپدیا  Start Up را یک تجارت نوپا در قالب یک کمپانی، شراکت یا سازمان موقت تعریف می‌کند که در پی ایجاد و راه‌اندازی یک مدل تجاری جدید در زمینه‌ی خاصی است. و نیز نوآوری را به عنوان شاخصه‌ی اصلی استارت آپ عنوان کرده و به این نکته اشاره شده که در باور عمومی، استارت‌آپ‌ها معمولا ماهیتی مرتبط با فناوری دارند؛ اما این موضوع همیشه صحت ندارد. این دایره‌المعارف اینترنتی درونمایه‌ی استارت آپ را در جاه طلبی، نوآوری و تلاش برای رشد در سطح جهانی تعریف کرده است.

 

 جایگاه نوآوری در استارت آپ‌ها :

استارتاپ ها، معمولا حول ایده های نوآورانه و خلاقانه بنا می شوند. در واقع فرد یا افرادی خلاق، با ایده های تازه، در جستجوی روش هایی برای کسب درآمد  بیشتر،  بهتر و یا دقیق تر و امروزی حرکت می کنند. نوآوری در استارت آپ ها، به شکل نوآوری در بازار یا نوآوری در محصولات و خدمات خود را نشان می دهد.
قابل توضیح می باشد که هر استارت آپی لزوما در حوزه کامپیوتر و اینترنت نمی باشد.

 

حمایت از استارت آپ ها  توسط تلاش نت

تلاش نت با توجه به راه طولانی که از ابتدا برای رسیدن به این جایگاه طی نموده  و درک شرایط سخت فضای رقابتی و امکانات اولیه مورد نیاز برای استارت آپ ها در نظر دارد در خصوص حمایت از Start Up ها حمایتهایی از ایده های خلاقانه و قابل رشد ارائه نماید. این حمایتها شامل حمایت مالی، ارائه سرویس های رایگان، تخفیف در خدمات و با در اختیار قرار دادن امکاناتی نظیر سرور اختصاصی یا مجازی، فضای ذخیره سازی، پهنای باند، سرویس ایمیل و هر نوع از سرویسهای قابل ارائه توسط این شرکت می باشد که ضمن بررسی طرحهای ارائه شده به طرحهای منتخب و برگزیده طی شرایط مورد توافق ارائه می شود.
لازم به ذکر است صرف داشتن ایده تنها بدون پرداختن به جزئیات رسیدن به هدف را بسیار طولانی ودشوار خواهد نمود، پیشنهاد می شود جزئیات مناسبی در پروپوزال ارسالی درج شود که هم برای بررسی وقت گیر نباشد و هم به اندازه کافی شفاف باشد، اولویت ما اپلیکیشنها و نرم افزارهای خلاق هستند ولی هر گونه استارت آپ قابل پیشرفت قطعا به نوعی مورد حمایت ما قرار خواهد گرفت.

 

روند همکاری

  • تکمیل فرم درخواست 
  • در صورت تایید مکاتبات بعدی و جلسه حضوری
  • عقد قرار داد همکاری

‫20 دیدگاه ها

  1. بنیاد خیریه “بنده” در جهت حمایت از استارت آپ ها و تولید اشتغال فعال است.
    با آیدی در تلگرام در ارتباط باشید و از حمایت بنیاد در جهت تامین مالی استارت آپ خود بهره مند شوید

    1. با سلام من کامران صاحب امتیاز سایت خبری _ کسب فردا _ Kasbefarda.ir با مجوز وزارت ارشاد هستم .
      که در زمینه های گردشگری؛ صنایع دستی ؛ اصناف و کارگران؛ کشاورزی و محیط زیست _ آنرا ایجاد نمودم _ اما صرفا اخبار سایر رسانه ها را باید بگذارم چون بودجه جذب خبرنگار و تولید اخبار و گزارش ندارم پس نیاز به حمایت دارم و از بسکه حرص خوردم و دنبال اسپانسر گشتم نمی دانم چه کنم 09131257022

      1. لطفا طبق پاسخ کامنت قبلی عمل نمایید
        پیروز و پایدار باشید

    2. با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز
      ما نیز در این راستا از شما حمایت خواهیم کرد
      موفق و پیروز باشید

  2. با سلام
    طرحی را میخواهم اجرا کنم طرح خرید کارت اعتباری برای مشتریان میباشد که آیتمهایی که در برگیرنده این طرح میباشد شامل سرمایه گذاران- مشتریان -فروشگاهها – تولید کنندگان – بانک ویا موسسات اعتباری – شرکت موسس و طراح که پشتیبانی این طرح را بعهده دارد
    توضیح اینکه نام این طرح و مراحل اجرای آن و همچنین ارتباط آیتمها وتفاهم نامه نوشته وآماده اجرا میباشد.
    حال برای اجرای این طرح نیاز به حمایت جهت ثبت برند وطرح – تهیه برنامه نرم افزار ویا اپلیکشنی و معرفی سرمایه گذار وبانک ویا موسساتی که بتواند این طرح را پیاده سازی کند میباشم لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. با سلام
      .لطفا طرح پیشنهادی خود را به ایمیل قرار داده شده در لینک (فرم درخواست) ارسال نمایید و مکاتبات را از طریق ایمیل پیگری کنید.

  3. با سلام من کامران صاحب امتیاز سایت خبری _ کسب فردا _ Kasbefarda.ir با مجوز وزارت ارشاد هستم .
    که در زمینه های گردشگری؛ صنایع دستی ؛ اصناف و کارگران؛ کشاورزی و محیط زیست _ آنرا ایجاد نمودم _ اما صرفا اخبار سایر رسانه ها را باید بگذارم چون بودجه جذب خبرنگار و تولید اخبار و گزارش ندارم پس نیاز به حمایت دارم و از بسکه حرص خوردم و دنبال اسپانسر گشتم نمی دانم چه کنم 09131257022

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز
      لطفا از طریق ایمیل قرار داده شده در لینک فرم درخواست با ما درارتباط باشید و طرح و ایده های خود را ارسال نمایید و مکاتبات را از همان طریق پیگیری کنید
      همواره پشتیبان شما هستیم.

  4. با سلام من کامران صاحب امتیاز سایت خبری _ کسب فردا _ Kasbefarda.ir با مجوز وزارت ارشاد هستم . که در زمینه های گردشگری؛ صنایع دستی ؛ اصناف و کارگران؛ کشاورزی و محیط زیست _ آنرا ایجاد نمودم _ اما صرفا اخبار سایر رسانه ها را باید بگذارم چون بودجه جذب خبرنگار و تولید اخبار و گزارش ندارم پس نیاز به حمایت دارم و از بسکه حرص خوردم و دنبال اسپانسر گشتم نمی دانم چه کنم 09131257022

    1. لطفا طبق پاسخ ارسال شده در کامنت های قبلیتان عمل نمایید

  5. این کار شما ارزش بالایی داره واقعا
    تو این اوضاع که کسی به فکر استارتاپ های نوپا نیست
    شما هم مثل شتابدهنده هایی مثل پیدایش و… دارین کمک میکنین به رشد کسب و کار های نوپا

    1. خواهش میکنم. این اقدام از تکالیف اجتماعی تلاش نت محسوب میشود. و سعی شده تا حد توان از امکانات جهت توسعه کسب و کارها استفاده گردد. باتشکر از ارتباط شما

  6. سلام ما نیاز به حمایت داریم اگر کسی مایل بود با ما در تماس باشین boomilia.com

    1. با سلام و وقت بخیر
      لطفا نیاز خود را بفرمایید تا از سمت گروه تلاش مورد بررسی قرار گیرد.

  7. سلام. بنده مدیرعامل شرکت استارت اپی در حوزه کاری حمل و نقل در زمینه تاکسی اینترنتی فعالیت میکنم که متاسفانه بخاطر نداشتن دانش برنامه نویسی وارد بازی کثیف شرکتهای برنامه نویسی شدم که به هر طریق از بنده اخاذی میکردند و حدود یک میلیارد سرمایه بنده رو به باد هوا دادند. از یک طرف بنده بخاطر علاقه شدیدی که به این بیزینس داشتم بازم دست از کار نکشیدم و تونستم ایده ام رو به درامد برسونم. حدود 1000 راننده در ناوگان شرکت بنده ثبت نام کردند و تقریبا بالای 1700 نفر کاربر های مسافر اپلیکیشن بنده رو نصب کردند. من دقیقا در یک قدمی موفقیت قرار گرفتم. منتها متاسفانه بخاطر نداشتن دانش فنی برنامه نویسی که باهاش کار میکنم هر دفعه وارد سرور میشه و یک قسمتی از برنامه رو خراب میکنه وقتی خرابی رو اطلاع میدم میگه درستش کردم و مبلغ 5 ملیون بپرداز وقتی با شرکت هاستینگم این موضوع رو در جریان گذاشتم به من گفتند از این به بعد وقتی برنامه خراب شد اول به پشتیبانی تیکت بزن تا لاگ ها رو بررسی کنیم. و دقیقا درست فکر میکردیم. دسترسی به داشبورد مدیریت قطع شد و شرکت هاستینگ گفت دقیقا ساعت فلان لاگین کرده. بنده از شما میخوام اگر تو بحث فنی بنده رو حمایت کنید من به موفقیتی که باید برسم میرسم. چون بنده قبلا متصدی یکی از بزرگترین اژانس های درون شهری بودم و اجرای این پروژه و بیزینس پلن این پروژه رو از بر هستم با توجه به تعداد 1000 راننده که دارم و تقریبا 1200 سرویس موفق داشتم که مستند موجود هست. با تشکر

    1. سلام جناب آقای مهدی
      بسیار عالی. خوشحال میشیم بتونیم تا حد توان از شما حمایت کنیم. اگر به بیزینس پلن خود مطمئن هستید درخواست پروپوزال (RFP) خود را آماده کنید و برای پیاده سازی اقدام کنید. لذا مستنداتی که لازم میبینید را به ایمیل دکتر با شناسه sshnevis@gmail.com ارسال نمایید.

  8. سلام من علی حکیمی ملکی هستم مدیر عامل پلتفرم و سایت وکیل اپ vakilapp.com هستم و نرم افزار و سایت آمادس بعد از حدود سه سال تلاش و پشتمار و هزینه های زیاد بالاخره به نتیجه رسیده ولی متاسفانه نیاز حمایت مالی دارم تا بتونیم این ایده بسیار خوب رو که بازار بزرگی داره و خلع احساس میشه در این بازار رو به کمال برسونیم.

    1. با سلام با آرزوی موفقیت
      در صورت نیاز میتوانید در سایت ثبت نام کنید و در خصوص درخواست اسپانسری خود تیکت بزنید
      واحد مربوطه بررسی خواهند کرد و در صورت لزوم با شما ارتباط خواهیم گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا