Site icon تلاش نت

پلاگین کش لایت اسپید (LiteSpeed)

لایت اسپید

لایت اسپید

لایت اسپید به عنوان یک وب سرور تجاری و پر سرعت، جزء محبوب ترین وب سرورهای جهان محسوب می شود .

افزونه LiteSpeed Cache همانطور که از اسم آن نیز مشخص است از طرف سایت Litespeed انتشار یافته شده است و در هاست هایی که وب سرور آن لایت اسپید است، کارایی دارد. ماژول LSCache بر روی لایسنس های لایت اسپید ۲-CPU به بالا به رایگان عرضه می شود و دیگر لایسنس ها هم با پرداخت هزینه می توانند از ماژول کش LSCache استفاده کنند .

در آخرین نسخه ارائه شده لایت اسپید برای سیپنل ، یک پلاگین در پنل کاربری سیپنل با نام Litespeed Web Cache Manager اضافه شده است که به شما وضعیت کش سایت خود و مدیریت آن را می‌دهد .

پلاگین کش لایت اسپید در هاست سیپنل

در این مقاله قصد داریم به بررسی پلاگین Litespeed Web Cache Manager در سی پنل بپردازیم. در ادامه به ترتیب زیر عمل می‌کنیم:

1) ابتدا وارد هاست سی پنل شوید .

2) پس از ورود به هاست در قسمت Advanced ، گزینه LiteSpeed Web Cache Manager را مشاهده خواهید کرد. که برای ورود به تنظیمات کش لایت اسپید کافیست برروی این گزینه کلیک کنید .

کش لایت اسپید

3) با کلیک برروی  LiteSpeed Web Cache Manager وارد صفحه ای مشابه تصویر زیر می‌شوید که تنظیمات ساده این پلاگین قدرتمند را در برگرفته است ، در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت .

کش لایت اسپید

 

بدین ترتیب در این مطلب با این پلاگین کاربردی و مهم آشنا شدید. امیدواریم درانتهای این مقاله از آموزش پلاگین کش لایت اسپید در سیپنل استفاده لازم را برده باشید.

این مطلب چقدر مفید بود ؟