سرور مجازی

فرق سرور مجازی با سرور اختصاصی در چیست؟

فرق سرور مجازی با سرور اختصاصی در چیست؟

سلام خدمت وبمستران عزیز : شرکت تلاش نت با یک پستی دیگه در خدمت شماست که این پست راجبه فرق سرور مجازی با سرور اختصاصی در چیست؟ دوستان سرور مجازی زیر مجموعه سرور اختصاصی بحساب میاد , منابع سرور اختصاصی کامل در اختیار شماست ولی سرور مجازی یک دنیای کوچک و مجزا میباشد , در ادامه با ما همراه باشید تا توضیح کاملتری خدمتتان برسانیم.

فرق سرور مجازی با سرور اختصاصی

 

دوستان عزیزی که میخان خرید سرور مجازی با کیفیت از تلاش نت بخرند به لینک اشاره شده در متن کلیک فرمایید.

ویژگیهای سرور اختصاصی

ویژگیهای سرور اختصاصی یک سیستم کامپیوتری با منابع تقریبا بالا تا بسیار بالا می باشد که این سیستم ها در دیتاسنتر میزبانی میشوند، این سرورها معمولا دارای یک یا چندین cpu ، رم و هارد می‌باشند و معمولا بسته به دیتاسنتری که سرور در آن قرار میگیرد با سرعت بیش از 100 مگابایت تا چند گیگابایت به اینترنت متصل میباشند.این سرورها برای امورات هاستینگ ، نگهداری فایل ها ، اجرای برنامه های خاص و … کاربرد دارند. با توجه به اینکه هیچگونه اشتراک گذاری در منابع اختصاصی این سرورها انجام نمیگیرد، دارای امنیت بسیار بالا در حفظ و نگهداری فایل ها و اطلاعات مهم شما میباشند.به عنوان مثال وب سایت هایی با بازدیدهای بسیار بالا مانند واتساپ ، اینستاگرام و … دارای چندین خرید سرور اختصاصی ایران خرید کرده اند.

ویژگیهای سرور مجازی

ویژگیهای سرور مجازی یا به اصطلاح عامیانه VPS یک سیستم مجازی است که توسط برنامه مجازی ساز نصب شده روی سرور اختصاصی، قسمتی از منابع سخت افزاری سرور اصلی به آن اختصاص داده شده است. این منابع عبارتند از CPU ,RAM ,Disk و … . از مزیت های سرور مجازی ایران میتوان گفت روی هر سرور مجازی معمولا حداقل یک آی پی ثابت اینترنت یا اینترانت برای ارتباط سرور مجازی ایران وجود دارد  همچنین قسمتی از پهنای باند سرور اصلی نیز به سرور مجازی اختصاص داده میشود، همه این تقسیم بندی ها با توجه به منابع موجود سرور اصلی میبایست انجام گیرد و معمولا در مجازی سازهای جدید امکان اورسل یا فروش بیش از حد منابع وجود ندارد.

آموزش اتصال به سرور مجازی ویندوز | نحوه کار با سرور مجازی ویندوز
ادامه مطلب

 

این مطلب چقدر مفید بود ؟
دکمه بازگشت به بالا