سرور مجازیهاست و دامنه

رفع خطاهای ورود به سرور ویندوزی | آموزش رفع ارور credssp encryption oracle

آموزش رفع خطاهای ورود به سرور ویندوزی

آموزش رفع خطاهای ورود به سرور ویندوزی هنگام استفاده از نرم‌افزار ریموت‌دسکتاپ جهت وصل شدن به سرور مجازی ویندوزی ممکن است خطاهایی رخ دهد که مانع اتصال به سرور ویندوزی شود. در این بخش به شما آموزش رفع خطاهای هنگام ورود به سرور ویندوزی رو آموزش میدیم. جهت خرید سرور مجازی ویندوزی هم به لینک اشاره شده در متن مراجعه فرمایید.

آموزش رفع خطاهای ورود به سرور ویندوزی

رفع خطای connection error در سرور ویندوزی

رفع خطای connection error در سرور ویندوزی همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌شود این خطا بنا به 3 دلیل می‌تواند رخ بدهید.مشکل اول : دسترسی ریموت دسکتاپ در سرور فعال نباشد. مشکل دوم : سرور مجازی ویندوزی که تهیه نمودید خاموش شده باشد! مشکل سوم : ارتباط سرور مجازی ویندوزی با شبکه قطع شده باشد.

خطای کانکشن

رفع خطای credssp encryption oracle در سرور ویندوزی

رفع خطای credssp encryption oracle در سرور ویندوزی که بسیار شایع است بدلیل آپدیت‌های جدید مایکروسافت رخ می‌دهد. ما در مقاله رفع مشکل CredSSP Encryption بطور کامل در مورد این خطا توضیح دادیم و نحوه رفع آن را بصورت قدم به قدم شرح دادیم. جهت رفع مشکل پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مورد مطالعه قرار بدهید.

رفع خطای credssp encryption oracle

مشکل full screen نشدن ریموت‌دسکتاپ سرور ویندوزی

مشکل full screen نشدن ریموت‌دسکتاپ سرور ویندوزی گاهی وقت‌ها پنجره ریموت‌دسکتاپ کوچکتر از صفحه‌نمایش شماست و با زدن maximize نیز full screen نمی‌شود. در این حالت رزولوشن ریموت‌دسکتاپ بر روی سایز‌های کوچک تنظیم شده است. جهت رفع این مشکل ریموت‌دسکتاپ را باز می‌کنیم و روی گزینه Show Options کلیک می‌کنیم. پس از باز شدن options به قسمت Display مراجعه می‌کنیم و از قسمت Display configuration گزینه full screen را انتخاب می‌کنیم.

پورت چیست ؟
ادامه مطلب
مشکل full screen نشدن ریموت‌دسکتاپ سرور ویندوزی

امیدوارم تونسته باشیم با این پست مشکلات شما راجبه رفع خطاهای اتصال به سرور ویندوزی حل کنیم . جهت راهنمایی بیشتر میتوانید از طریق تیکت اقدام کنید , جهت آموزش اتصال به سرور مجازی ویندوز میتونید به لینک اشاره شده رجوع کنید. با تشکر تلاش نت.

4.5/5 - (2 votes)
دکمه بازگشت به بالا