اخبار

پیام تبریک مدیر تلاش نت بمناسبت نوروز 96

به نام آنکه هم یاد است و هم یادگار، به نازش می دار تا وقت دیدار

آمد نوروزهم از بامداد         آمدنش فرخ و فرخنده باد

زایش  دوباره طبیعت همواره یادآور گشوده شدن افق های نو و نوید بخش رسیدن به مراحلی نیکوتر و برتر است. عید نوروز آغاز بهاری با طراوت است،زمان تغییر، تحول و تلاش برای بهتر شدن در تارو پود زندگیست  که حد اعلاء و  کمال آن در دعای یا مقلب القلوب  و الابصار ، یا مدبر اللیل و النهار،  یا محول الحول والاحوال، حول  حالنا الی احسن  الحال تبلور یافته  است. از این روخداوند جهان آفرین را سپاسگزاریم که در سایه زایندگی بیکرانش فرصت تجربه سال جدید  را در کهن بوم باستانی  بر ما ارزانی داشت تادر دامن پر مهر وطن برای اعتلای نام پرآوازه تلاش نت جوشش و تلاش بیشتری داشته باشیم.
در سالی که گذشت  تلاش نت با همت بلند کارکنانش موانع و مشکلات را با شکیبایی پشت سر گذاشت و با پیروی از استانداردهای حرفه ای و بین المللی، شفاف سازی و ارتقای کمی و کیفی خدمات  و چابک سازی را در برنامه های خود گنجاند  که نقشی تعیین کننده در بالندگی سازمان داشت و  بنیانی استوار برای دستیابی به جایگاهی برتر در میان دیگر شرکت های حاضر در این عرصه را پایه گذاری کرد.
همکاران و  همراهان عزیز به خوبی آگاهند  که در فضای رقابتی موجود، اعتلای جایگاه تلاش نت مستلزم تأمین منافع و جلب رضایت  تمامی ذینفعان محترم تلاش نت میباشد. لذا ما ملزم به توسعه کارآمد زیرساختها و تجهیزات، بهینه سازی فرآیندها و ساختارهای عملیاتی و تشکیلاتی، توسعه مهارتها و توانمندیها و تلاش در جهت بهبود فضای کسب و کار میباشیم.
امیدوارم در سال 1396 بتوانیم در راستای تحقق شعار گروه فنی مهندسی تلاش “تلاشی برای بهترین خدمت” قدم نهاده و نوآوریها، خدمات، پشتیبانی، محصولات را نیز در همین راستا هدایت نموده تا رضایت مشتریان در خانواده محصولات تلاش نت جلب گردد.
این مطلب چقدر مفید بود ؟
مهندس، روزت مبارک !
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا