سرور مجازیهاست و دامنه

مزیت و معایب استفاده از اس اس ال | مزایا و معایب استفاده از ssl

مزایا و معایب استفاده از ssl

مزایا و معایب استفاده از ssl نصب SSL می‌تواند از شنود و ردگیری داده‌ها که بین کاربران رد و بدل می‌شود جلوگیری کند. بنابراین اصلی‌ترین مزیت استفاده از پروتکل امن HTTPS افزایش امنیت بیشتر سایت خواهد بود.از آنجایی که نصب SSL به عنوان یکی از فاکتورهای سئو گوگل شناخته شده است و گوگل برای سایت‌هایی که از HTTPS استفاده می‌کنند امتیاز بیشتری در نظر گرفته، بنابراین استفاده از آن می‌تواند روی سئو سایت نیز تاثیر بسیار خوبی داشته باشد. این مسئله با نمایش دادن سایت غیر ایمن در سایت‌هایی که از HTTP استفاده می‌کنند بیشتر خود را نمایان می‌کند.

مزایا و معایب استفاده از گواهینامه SSL

معایب استفاده از SSL

معایب استفاده از ssl با وجود مزایای بسیار، معایبی هم با استفاده از ssl وجود دارد . در صورت استفاده از SSL، اطلاعاتی که ارسال می‌کنید باید توسط سرور رمزنگاری شود. پس در مقایسه با اطلاعاتی که رمزنگاری نشده‌اند، شما نیازمند منابع سرور زیادی هستید.به طور کلی، مضرات استفاده از SSL کم بوده و مزایای استفاده از آن بسیار است. مهم است که شما از SSL در تمام وب‌سایت‌ها استفاده کنید. استفاده‌ی صحیح از گواهینامه SSL به حفاظت از مشتریان شما کمک می‌کند. SSL به شما کمک می‌کند که به مشتریان خود اعتماد کرده و بتوانید فروش خود را افزایش دهید.

دوستانی که میخان اس اس ال رایگان داشته باشن , میتونن با خرید هاست ارزان از شرکت تلاش نت بخرند , شرکت سایت شما را به گواهینامه ssl مجهز  میکند.

دلیل استفاده از ssl

دلیل اصلی استفاده از SSL این است که اطلاعات مهم ارسال ‌شده از طریق اینترنت را رمزگذاری می‌کند، این امری بسیار مهم است زیرا اطلاعاتی که شما از طریق اینترنت ارسال می‌کنید، از سیستمی به سیستم دیگر منتقل می‌شوند تا به سرور مقصد برسند. هر سیستمی که بین شما و سرور قرار داشته باشد، می‌تواند شماره کارت اعتباری، نام کاربری و رمزهای عبور و دیگر اطلاعات مهم شما را در صورتی که با گواهینامه SSL رمز نشده باشد، مشاهده کند. هنگامی که از یک گواهینامه‌ی SSL استفاده می‌کنید، اطلاعات برای همه (به جز سروری که اطلاعات را به آن ارسال می‌کنید) غیرقابل خواندن می‌شود. این کار باعث می‌شود که از اطلاعات شما در برابر هکرها محافظت شود.

دلایل بلاک شدن ip و نحوه رفع آن
ادامه مطلب
مزایا استفاده از گواهینامه SSL

تعریف کلی از گواهینامه اس اس ال

دوستان تعریف کلی از گواهینامه اس اس ال بهتون میگم که اس اس ال درحقیقت ستون فقرات امنیت اینترنت بوده و از اطلاعات حساس شما در حین عبور از شبکه‌های کامپیوتری جهانی محافظت می‌کند. وجود اس اس ال برای حفاظت از سایت شما ضروری است، حتی اگر اطلاعات حساس مانند کارت‌های اعتباری را کنترل نکند. گواهینامه اس اس ال ، حریم خصوصی، امنیت و انسجام داده‌ها را هم برای سایت شما و هم برای اطلاعات شخصی کاربران فراهم می‌کند. شرکت تلاش نت برای مشتریان خود که اگر خرید سرور مجازی ارزان از ما خریداری کنند اس اس ال رایگان بر روی سایت هایشان نصب میکند.

 

این مطلب چقدر مفید بود ؟
دکمه بازگشت به بالا