سرور مجازی

سرور بورس یا سرور مجازی ویژه بورس چیست؟

مزایای سرور مجازی VPS بورس تلاش نت Bourse Server

سرور بورس یا سرور مجازی ویژه بورس چیست؟

 

 

خلاصه مطلب

معاملات بورسی از اهمیت و دقت بالایی برخوردار هستند. سرعت عمل و دقت یکی از اصلی ترین شاخصه ها برای موفقیت در بازارهای مالی به حساب می آید. این مسئله آنقدر حائز اهمیت است که به گفته بسیاری از کارشناسان حتی یک میلی ثانیه هم از اهمیت بالایی برخوردار است. بازارهای مالی در دنیای امروز ارتباط تنگاتنگی با اینترنت دارند. برای انجام هرچه بهتر و سریعتر این معاملات و قرار گرفتن در ابتدای لیست خریدار یا فروشنده که به سرخطی زدن معروف است نیاز به سرعت اینترنت بالایی دارید. از این رو باید از سرعت اینترنت بسیار بالایی برای موفقیت در معاملات خود استفاده کنید. بهترین راه در این خصوص نیز خرید سرور  مجازی ویژه بورس است.

 

 

سرور مجازی یا VPS چیست؟

سرور مجازی تحت عنوان VPS یا Virtual Private Server شناخته می‌شود. معنی این کلمه سرور مجازی خصوصی است.

 

” در این صورت سرور مجازی فقط برای شما رزرو شده است، بنابراین نیازی به اشتراک‌گذاری RAM ،CPU یا هر داده‌ای با سایر کاربران ندارید. “

 

VPS یا سرور مجازی NVME تجربه یک سرور اختصاصی را شبیه‌سازی می‌کند. این تعریف به این معناست که میزبانی VPS (ارائه‌دهنده هاستینگ به طور مثال شرکت تلاش نت) از فناوری مجازی‌سازی برای تقسیم سرور قدرتمندی که در اختیار شما قرار دارد، به چندین سرور مجازی استفاده می‌کند و یک‌لایه مجازی در بالای سیستم‌عامل (OS) سرور نصب می‌کند. با جدا کردن سرور به محفظه‌های جداگانه با دیوارهای مجازی، این لایه به هر کاربر اجازه می‌دهد تا سیستم‌عامل و نرم‌افزار خود را نصب کند. به این موضوع فکر کنید که این‌ یک قطعه سخت‌افزار فیزیکی است که مانند چندین سرور جداگانه عمل می‌کند.

 

معرفی سرور مجازی بورس

سرور مجازی بورس صرفا برای ایجاد بستری مناسب برای کاربران به منظور اجرای نرم افزارهای تحلیل بازار به صورت ۲۴ ساعته و همچنین دسترسی سریع و بدون وقفه به وبسایت های خرید و فروش سهام از طریق اینترنت راه اندازی شده اند. همانطور که گفتیم این سرور مجازی به صورت ۲۴ ساعته فعال است و پشتیبانی در صورت درخواست مشتری به صورت کامل و بدون هزینه انجام می گیرد. در این صورت نحوه اتصال به این سرور از طریق نرم افزار  Remote Desktop و یا Anydesk است.

 

” همانطور که می دانید سرعت یکی از مهمترین موارد در معاملات بازار سرمایه و خرید سهام است سرورهای ارائه شده توسط تلاش نت دارای هاردهای NVME هستند که سرعتی چندین برابر بیشتر از سایر هاردهای دیگر به شما ارائه می‌دهد. “

 

همچنین، ویژگی هایی که سرعت سرور سرخطی بورس تلاش نت را از سایر رقبا مجزا می‌کند.. منابع کاملا اختصاصی، پهنای باند نامحدود و پینگ پایین (که همان زمان رفت و برگشت اطلاعات بین سیستم شما و کارگذاری است) می باشد.

مزایای سرور بورس تلاش نت

  • منابع کاملا اختصاصی
  • پینگ پایین
  • پهنای باند نامحدود
  • استفاده از آخرین نسل هارد NVME
  • رابط کاربری آسان
مزایای سرور بورس تلاش نت
مزایای سرور بورس تلاش نت

 

مزایای استفاده از سرور مجازی بورس

از جمله امکاناتی که این سرور در اختیار مشتریان قرار می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· اینترنت پرسرعت و پایدار

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد، سرور مجازی بورس به یکی از بهترین دیتاسنترهای موجود در کشور متصل است.
این به معنای برخورداری از پایدارترین اینترنت بدون هیچ گونه قطعی و کندی است. پس می‌توانید با خیالی راحت معاملات خود را انجام دهید.

· افزایش احتمال قرار گرفتن در بالای صف خرید و فروش بورس

به دلیل پینگ پایین این نوع سرور، احتمال اینکه شما در ابتدای صف ثبت سفارش قرار بگیرید بسیار بالا خواهد بود. حال اگر همین سفارش را با یک اینترنت خانگی ثبت کنید، مشاهده خواهید کرد که ثبت سفارش بیش از هفتاد میلی ثانیه طول می‌کشد. این یعنی کاهش رتبه شما در صف ثبت سفارشات!!! موفقیت در بازار بورس به سرعت بستگی دارد.

· دسترسی راحت بدون محدودیت زمانی و مکانی

با استفاده از سرور مجازی بورس می‌توانید در هر زمان و مکانی معاملات خود را به راحتی انجام دهید. در نتیجه نیازی نیست برای انجام معاملات، خود را به خانه و یا محل کار محدود کنید.

· دانلود فایل‌های مختلف

از سرعت سروری که خریداری می‌کنید، می‌توانید برای دانلود فیلم و اپلیکیشن‌های مختلف و همچنین برای انجام بازی استفاده کنید.

کاربردهای سرور بورس

 

تفاوت سرور مجازی بورس با دیگر سرورها چیست؟

از آن جایی که سرور مجازی بورس در بازارهای سرمایه ای که نیازمند سرعت و دقت بالایی هستند استفاده می شوند، سخت افزار قدرتمندی دارد. شاید اصلی ترین تفاوت این نوع سرور با سرورهای دیگر نیز در همین مسئله باشد.

 

” سرورهای مجازی معمولا مانند هاست های اشتراکی، قابلیت اشتراک سازی دارند. “

 

همین مسئله کمی از قدرت و سرعت سرور مجازی عادی کم می کند. اما سرور مجازی بورس معمولا تمام منابع و سازوکار را مانند سرور اختصاصی در اختیار کاربر قرار می دهد. همین مسئله سطح پایداری و سرعت بیشتری در اختیار شما می گذارد. از طرفی قیمت سرورهای بورسی نسبت به دیگر انواع سرور مجازی گران تر است.

 

راهنمایی جهت خرید سرور بورس قدرتمند و مزایای آن

۱) حتما سرور داخلی تهیه کنید

از آنجایی که هسته بورس در ایران هست نیازمند یک سرور مجازی بورس هستید که در داخل ایران باشد تا سرعت و پینگ خوبی به هسته بورس داشته باشد در نتیجه بایستی حتما سرور ایران Talashnet.com تهیه کنید.

۲) حتما نمونه تست بخواهید

نمونه تست کیفیت بخواهید.

۳) حتما گارانتی کیفیت بخواهید

در صورت عدم پینگ ۱ میلی ثانیه و یا قطعی اینترنت و یا آپلود کمتر از ۱۰۰۰ مگابیت، گارانتی کیفیت بخواهید تا در صورت عدم مطابقت با درخواست شما بتوانید وجهه خود را پس بگیرید.

۵) از داشتن پشتیبانی مطلع شوید

از جایی اقدام به خرید سرور مجازی بورس نمایید که پشتیبانی ۲۴ ساعت به شما ارائه دهند تا در صورت بروز مشکل سریعا برطرف گردد.

معیار اصلی مقایسه شرکت های سرور مجازی

 

سوال مهم

مزیت خرید سهام در سرور بورس با اینترنت های خانگی و 4G چست؟

سخت افزار سرورهای مجازی بورس بسته به نوع پلنی که انتخاب میکنید حتی تا ۲۰ برابر کامپیوترهای خونگی است ولی چیزی که سرور مجازی بورس رو متمایز میکنه پینگ ۱ میلی ثانیه و پورت ۱۰ گیگابیت است که به هیچ عنوان قابل قیاس با سیستم و یا اینترنت های خانگی نیست.

 

 

 

چکیده:

همانطور که گفتیم، بازارهای مالی در دنیای امروز ارتباط تنگاتنگی با اینترنت دارند. برای انجام هرچه بهتر و سریعتر این معاملات و قرار گرفتن در ابتدای لیست خریدار یا فروشنده نیاز به سرعت اینترنت بالایی دارید، که می توانید از سرور مجازی بورس (VPS) استفاده کنید. در این مقاله سعی کردیم شما را با سرور مجازی و مزایای آن بیشتر آشنا کنیم.

 

 

4.9/5 - (7 votes)
استریم Stream چیست؟ انتخاب یک سرور لایو استریم خوب
ادامه مطلب
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا