هاست و دامنه

فعالسازی شناسه‌ ایرنیک ثبت شده توسط تلاش نت

شناسه‌هایی که توسط نمایندگان مرکز ثبت دامنه در سایت ایجاد می‌شوند، در حالت عادی قابلیت ورود به سامانه را ندارند و همچنین فاقد رمز عبور، پرسش و پاسخ محرمانه هستند.

 برای فعال کردن این شناسه‌ها می‌توانید طی یک درخواست رسمی سئوال و پاسخ محرمانه و رمز عبور مورد نظر خود را از طریق ارسال به نمابر و یا بصورت اسکن شده و از طریق آدرس پست الکترونیک info@nic.ir به این واحد ارسال نمایید. پاسخ محرمانه و رمز عبور درخواستی شما باید حداقل شامل ۶ کاراکتر مجاز اعداد و حروف لاتین باشد. لطفا توجه داشته باشید که این درخواست باید توسط صاحب شناسه بصورت رسمی و امضا شده و به همراه کپی مدرک شناسایی ( برای اشخاص حقیقی کپی کارت ملی و برای اشخاص حقوقی نوشتن درخواست در سربرگ و ارسال کپی روزنامه رسمی) باشد.

توجه: درصورت عدم تطابق مدارک ارسالی با مشخصات شناسه در سایت مرکز ثبت دامنه، به درخواست شما ترتیب اثر داده ‌نخواهد ‌شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.nic.ir/Frequently_Asked_Questions

این مطلب چقدر مفید بود ؟
راهنمای اتصال دامین به پارسی بلاگ
ادامه مطلب

‫4 دیدگاه ها

  1. من یکبار ثبت دامنه رو انجام دادم از طرف ایرنیک برام ایمیل ارسال مدارک اومد . ولی بعد ازینکه فرستادم براشون دامنه هنوز آزاد بود و برام ثبت نشد !علت چی بوده؟

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز ،علت این مورد میتونه این بوده باشه که شما مدارک رو دیر برای ایرنیک ارسال کردین و مدت زمان رزرو دامنه شما تموم شده و در نهایت مجبور به طی کردن مجدد مراحل ثبت دامنه شدید. مورد بعدی میتونه این بوده باشه که مدارک شما از طرف ایرنیک مورد تایید قرار نگرفته و درخواست شما رد شده . در هر دو صورت ایمیل پاسخ نهایی از طرف ایرنیک برای شما ارسال شده با چک کردن ایمیلاتون میتونید متوجه علت بشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا