هاست و دامنه

رفع خطای Deceptive site ahead

رفع خطای Deceptive site ahead در سایت

 

این خطا به این معناست که سایت شما از نظر گوگل هک شده یا آلوده به ویروس است و یا شما از سایت‌های تبلیغات کلیکی نه چندان معتبر و مشکوک استفاده می‌کنید‌. بنابر‌این گوگل برای محافظت از کاربران خود در برابر کد‌های مخرب سایت شما از ورود مستقیم آنها به سایت جلوگیری می‌کند و با هدایت کردن آنها به صفحه هشدار Deceptive Site Ahead مطابق تصویر بالا به کاربرانی که قصد ورود به سایت شما را دارند هشداری مبنی بر نا‌امن بودن سایت شما می‌دهد.

این هشدار موجب از دست رفتن اعتماد کاربران و بازدید‌‌کنندگان شما شده و بازدید از صفحات سایتتان را به شدت کاهش خواهد داد و در صورتی که این خطا رفع نگردد و در دراز مدت ادامه یابد ضرر‌‌های سنگینی به سئو و همچنین میزان بازدهی سایتتان وارد خواهد کرد پس پیشنهاد می‌کنیم ارور Deceptive Site Ahead را هر چه سریعتر با استفاده از آموزش‌های این مقاله به سرعت رفع کنید. که البته میل خودتان است، می‌توانید هم اکنون این صفحه را ببندید و مانند اکثریت مردم شکست را قبول کنید و تمام تلاش‌ها و هزینه‌هایی که کرده اید را نابود سازید!

چگونه خطای Deceptive site ahead را رفع کنیم؟

  • تمام افزونه های نصب شده بر روی سایت خودرا غیرفعال نمایید و مجدد به ترتیب فعال نمایید تا مشخص شود مشکل از کدام افزونه میباشد .
  • ابتدا با استفاده از Virus Scanner سایت خود را اسکن نموده و فایل های مخرب را شناسایی و حذف نمایید.
  • فایل htaccess هاست خود را مورد برسی قرار‌دهید.

اطلاع به گوگل برای برسی مجدد سایت

Redirects مدیریت ایجاد و حذف
ادامه مطلب

پس از پیدا‌کردن مشکلات امنیتی و رفع آن‌ها شما باید وارد سرچ کنسول گوگل شوید و طبق تصویر زیر وارد بخش Security & Manual actions می‌شوید و سپس بر‌ روی Security Issues کلیک کرده و درخواست برسی سایتتان توسط گوگل را در همین بخش ارسال می‌کنید.

جهت ثبت سفارش و رفع خطا اینجا کلیک کنید

 

این مطلب چقدر مفید بود ؟
دکمه بازگشت به بالا