سرور مجازیهاست و دامنه

آموزش اضافه کردن حجم دانلود سی پنل

آموزش اضافه کردن حجم دانلود سی پنل

سلام دوستان در این بخش آموزش اضافه کردن حجم دانلود سی پنل رو به شما آموزش میدیم که دستور upload_max_filesize یکی از دستورات پیکربندی موجود در پرونده پیکربندی php است که میزان اندازه پرونده های آپلود شده از طریق PHP را مشخص می کند. اگر این دستور کم باشد ، به عنوان مثال 2 مگابایت ، هنگام نصب یک افزونه یا الگویی که بزرگتر از این مقدار است ، یک پیام خطا دریافت خواهید کرد و مراحل شکست خواهد خورد. با این حال ، شما همچنین می توانید قالب ها و افزونه ها را برای سایت خود از روش های دیگر ، مانند FTP یا مدیر فایل نصب کنید. جهت خرید سرور مجازی ارزان حتما به صفحه اصلی مراجعه فرمایید.

افزایش حجم آپلود فایل

آموزش اضافه کردن حجم آپلود در سیستم Cloud Linux

آموزش اضافه کردن حجم آپلود در سیستم Cloud Linux  در چنین میزبان ها معمولاً (نه همیشه) بخشی به نام Select PHP Version در C Panel وجود دارد که از طریق آن نه تنها می توانید نسخه PHP مورد نظر خود را مشخص کنید ، بلکه می توانید تنظیمات خاصی مانند حجم بارگذاری پرونده مجاز را نیز تغییر دهید. دادن.

1. به حساب Cpanel خود وارد شوید و از صفحه اصلی ، روی جعبه SOFTWARE گزینه PHP Version را کلیک کنید.

2. روی گزینه Switch To PHP Options کلیک کنید. اگر این گزینه نمایش داده نشود ، باید یکی از نسخه های PHP را که سازگار با سایت شما است از لیست کشویی در سمت چپ بالای صفحه با عنوان نسخه PHP انتخاب کنید. ترجیحاً 5.5 یا 5.6. سپس روی Set as فعلی کلیک کنید.

استفاده از Node.js محدودیت ها را از بین میبرد!
ادامه مطلب

3- اکنون از پایین صفحه گزینه upload_max_filesize ظاهر شده است و شما باید روی جلوی آن بر روی شماره کلیک کنید. یک لیست کشویی ظاهر می شود. مقدار مورد نظر خود را برای تغییر حد انتخاب کنید. به عنوان مثال ، می توانید 32M را انتخاب کرده و روی Apply کلیک کنید.

افزایش upload_max_filesize از طریق Cpanel

4- در انتها روی Save کلیک کنید.

آموزش اضافه کردن حجم دانلود در CentOS

آموزش اضافه کردن حجم دانلود در CentOSدر بیشتر موارد ، سیستم میزبانی شما CentOS است و شما باید در این راه اقدامات لازم را انجام دهید.

1- تنها کاری که شما باید انجام دهید اینست که cPanel را وارد کنید و گزینه MultiPHP INI Editor را از جعبه SOFTWARE انتخاب کنید. شما به صفحه ای با همین نام منتقل می شوید.

2- در بالاترین قسمت از صفحه ، دامنه مورد نظر را انتخاب کنید که قرار است این تنظیمات در آن سایت اعمال شود.

3. به انتهای صفحه بروید و گزینه upload_max_filesize را پیدا کنید و مقدار جلوی آن را در شماره دلخواه (در مگابایت) وارد کنید. M باید بعد از شماره در آنجا باشد!

4- با کلیک بر روی Apply تغییرات صفحه را ذخیره کنید.

این مطلب چقدر مفید بود ؟
دکمه بازگشت به بالا