Site icon تلاش نت

سوالات متداول مربوط به آنتی ویروس و اسمارت سکیوریتی ESET

آنتی ویروس

آنتی ویروس

  چرا در کنار آیکن نود 32 در Taskbar ویندوز (در پایین، سمت راست صفحه نمایش) یک علامت اخطار مشاهده می شود ؟

وجود علامت اخطار در آیکن نود 32 دلیل بر آپدیت نبودن ویندوز شما می باشد.

چگونه می توان از به روز بودن نرم افزار ضد ویروس خود اطمینان داشت ؟

  موس خود روی آیکن نود 32 نگهدارید تا تاریخ آخرین آپدیت آنتی ویروس شما مانند شکل زیر نمایش داده شود.

احساس میکنم نرم افزار آنتی ویروس من آپدیت نیست اکنون چه کاری باید انجام دهم ؟

  آنتی ویروس های شرکت ESET بصورت خودکار آپدیت را از اینترنت دریافت می کنند ولی اگر احساس کردید که نرم افزار شما آپدیت نیست فقط کافیست آنتی ویروس را اجرا کرده و در صفحه اصلی گزینه Update now را کلیک کنید.

چگونه می توانم یک فولدر خاص را اسکن کنم ؟

  ابتدا آنتی ویروس خود را اجرا کرده و سپس گزینه Computer scan و بعد از آن گزینه Custom scan را انتخاب نمایید. اکنون علامت مثبت کنار درایو مورد نظر خود را باز کرده و فولدری را که میخواهید اسکن کنید را تیک زده و گزینه scan را انتخاب نمایید.

چگونه متوجه شوم کامپیوتر من 64 بیتی است یا 32 بیتی ؟

اگر از سیستم عامل ویندوز نسخه 7 استفاده می کنید، ابتدا روی دکمه استارت ویندوز خود کلیک کرده، سپس در منوی باز شده روی گزینه Computer راست کلیک کرده و Properties را انتخاب نمایید تا پنجره جدیدی برای شما باز شود، اکنون در این پنجره و در بخش میانی آن در قسمت system type نوع سیستم عامل شما توضیح داده شده است.

من آنتی ویروس نود 32 ورژن 8 استفاده می کتم آیا می توانم ورژن 9 نصب کنم در حالیکه من فقط یوزرنیم و پسورد دارم و دارای شماره سریال لایسنس نمی باشم ؟

بلی شما می توانید ورژن 9 آنتی ویروس نود 32 را از واحد آنتی ویروس تلاش نت درخواست نموده تا بصورت رایگان در اختیار شما قرار گیرد، جهت انجام این امور با شماره 88100880 تماس حاصل نمایید.

4.5/5 - (2 votes)