اینترنت

آغاز فروش اینترنت بدون محدودیت مکانی TD-LTE

اینترنت پر سرعت

اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت (TD-LTE) بهترین گزینه برای تامین اینترنت سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری و همچنین منازل است. این سرویس در مقایسه با سایر سرویس‌های موجود اینترنت ثابت از جمله Dial-up، ADSL و WiMAX تجربه سرعت بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و محدودیت‌هایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار است.
اگر در حال حاضر از اینترنت ADSL استفاده می‌کنید ولی از کیفیت خدمات ارائه شده رضایت ندارید یا اگر در منطقه زندگی شما پورت خالی برای ارائه خدمات اینترنت ثابت وجود ندارد و یا خط تلفن شما از نوع خطوط مسی نیست، اینترنت پرسرعت TD-LTE 4G/4.5G ثابت (با دامنه سرعت 1 مگابیت بر ثانیه تا 80 مگابیت بر ثانیه)، بهترین گزینه است.
شاید این سوال برای شما پیش آید که آیا می‌توانید با سیم‌کارت و گوشی‌ فعلی‌تان از اینترنت TD-LTE استفاده کنید؟ پاسخ خیر است. شما برای استفاده از اینترنت TD-LTE ایرانسل باید از سیم‌کارت‌های مخصوص این نوع از اینترنت که صرفا برای انتقال داده بوده و قابلیت تماس ندارند، استفاده کنید. این نوع از سیم‌ کارت در حال حاضر از سایت تلاش نت بهمراه مودم قابل خریداری است.

تلاش نت نماینده رسمی مبین نت دارنده پروانه سراسری FWA با شماره 1-1-13 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

برای بررسی پوشش محل سکونت خود روی نقشه زیر کلیک کنید

جهت خرید این سرویس بهمراه شارژ هدیه تلاش نت با شماره 54109999 واحد اینترنت پرسرعت تماس بگیرید

تفاوت اینترنت 4g با LTE
ادامه مطلب

شرایط عمومی خدمات

ترافیک مصرفی در سایت های منتخب داخلی به صورت نیم بها محاسبه می گردد. (برای مشاهده فهرست اینجا کلیک نمایید)
ترافیک مصرفی سایت های فیلیمو، فیلم نت، نماوا و آیسیما رایگان می باشد.
برای طرح های ورود P6202 وP6201 امکان خرید حجم اضافه وجود دارد اما طرح های ورود P6302 و P6401 و P5401 بدون قابلیت خرید حجم اضافه می باشند.
برای طرح های TD-LTE، مصرف از ساعت ۲ الی ۷ صبح، شامل ترافیک شبانه می شود و مشترکین می توانند از حجم شبانه در این ساعات استفاده کنند، استفاده از حجم شبانه رایگان با سرعت ۱ تا ۴ مگابیت بر ثانیه امکان پذیر است.
برای طرح های +TD.TURBOوTD.TURBO ساعات اینترنت رایگان شبانه از ساعت ۲ الی ۷ صبح و برای سایر طرح ها تمدید۳ الی ۷ صبح می باشد. سرعت ساعات اینترنت رایگان شبانه برای طرح های تمدید ۱ تا ۴ مگابیت بر ثانیه می باشد. اما برای مشترکینی که تمایل دارند در ساعات شبانه از سرعت ۴ تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه بهره مند شوند،طرح های TP6401 و TP6402 و T6401 پیشنهاد می گردد.
تمامی طرح ها و خدمات از پشتیبانی ۲۴ ساعته شرکت ارتباطات مبین نت برخوردار هستند.
پینگ مناسب و پایین از ویژگی های اصلی تمامی طرح های TD-LTEاست.
به قیمت های بالا سهم مالیات بر ارزش افزوده (۹درصد) افزوده می شود.
منظور از ترافیک مصرفی در یک دوره مجموع ترافیک ارسالی و دریافتی در آن دوره است.
در هیچ کدام از طرح های اشتراکی انتقال ترافیک باقیمانده به دوره بعد امکان پذیر نیست.
براساس ضوابط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هزینه نصب مودم در تمامی شهرهای تحت پوشش TD-LTE مبین نت ۲۰۰,۰۰۰ ریال است.
برای دریافت نسخه دیجیتالی قرارداد تامین دسترسی اینجارا کلیک نمایید.

2.3/5 - (3 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا