سرور مجازی

ویژگیهای سرور اختصاصی | ویژگی های سرور اختصاصی ایران

ویژگیهای سرور اختصاصی

خدمات سرور اختصاصی ، امكان كارآمدي براي موسسات و سازمان‌هاي بزرگ است كه نمي‌خواهند از سرور های اشتراکی یا خرید سرور مجازی استفاده کنند . پس ینی در سرور اختصاصی همه امکانات در اختیار شماست و امكانات متنوعي براي يك سازمان بزرگ فراهم میکند . یکی از ویژگیهای سرور اختصاصی مي‌توان به فضاي وب بسيار بيش‌تر از معمول، تعدد پايگاه‌هاي اينترنتي، پهناي باند بسيار زياد، تامين بستر ترافيك ماهانه‌ي بيش از ميزان معمول، تسلط و كنترل كامل بر روي سرور اختصاص يافته، آزادي در نصب برنامه های دلخواه بر روي سرور، تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات و داده‌هاي سازمان در هر زمان دلخواه و آزادی در مديريت محتواي سرور اشاره كرد. بهره‌مندي از اين ويژگي‌ها سبب شده است تا بسياري از شرکت ها و ادارجات بزرگ داشتن يك سرور اختصاصی را در مركز داده‌اي ايمن و مطمئن بسيار به صرفه‌تر از استفاده از فضا بر روي سرور های مشترک و یا سرور های مجازی بدانند.

ویژگیهای سرور اختصاصی

ویژگیهای های خرید سرور اختصاصی ایران

از ویژگیهای خرید سرور اختصاصی ایران میتوان گفت ترافیک نامحدود داخل ایران و کاهش هزینه ها امکان آپدیت و ارتقاء سرور در ایران , پینگ بهتر در سرورهای داخل ایران ,ویژگی های امنیتی روز دنیا در ارتفاع 292 متری برج میلاد ,امکان ارائه 128 آی پی,امکان ریموت نرم افزاری و سخت افزاری توسط کاربران ,ترافیک رایگان مصرفی برای بازدید کنندگان داخل ایران ,نصب و راه اندازی رایگان و تامین امنیت فیزیکی ,تحویل آنی سرویس های ابری ,ارائه سرویس Backup و فایروال اختصاصی ,Anti DDOS رایگان برای جلوگیری از حملات DDOS ,ارائه کلیه خدمات نرم افزاری جانبی سرور

System Restore در لینوکس | آموزش ۸ نرم افزار کاربردی
ادامه مطلب

سرور اختصاصی ایران

سرور اختصاصی ایران بالاترین درخواست را در چند سال گذشته در بین کاربران حوزه هاستینگ داشته است حتی بیشتر از خرید سرور مجازی با کیفیت . با توجه به افزایش کیفیت دیتاسنتر های داخلی و پایداری و آپتایم مناسب ، بهترین پیشنهاد برای افزایش سرعت دسترسی کاربران به اطلاعات و سایت ها ، خرید سرور اختصاصی ایران می باشد . بهترین سرعت لود و بارگزاری سایتها بر روی سرور اختصاصی ایران امکان پذیر است . آن دسته از کاربرانی که به دنبال خرید سرور اختصاصی از ایران می باشند می توانند در سایت ما ، پلن های متنوعی را ملاحظه کنند.با توجه به اینکه وب سایت ، سازمان ها و شرکت ها باید در ایران میزبانی گردند ، ما با داشتن راهکارهای ویژه برای موسسات و سازمان ها و شرکت ها ، توانسته ایم سرور های قدرتمندی را در قالب پلن های سازمانی ارائه کنیم . قابلیت مجازی سازی بر روی سرور های اختصاصی ایران فراهم است . برای مشاوره می توانید با بخش فروش جهت انتخاب بهترین سرور اختصاصی تماس حاصل فرمایید .

این مطلب چقدر مفید بود ؟
دکمه بازگشت به بالا