سرور اختصاصیسرور مجازی

چه زیر ساختی برای استفاده از آلپاری نیاز داریم؟

آلپاری، بزرگ ‌ترین و بهترین بروکر فارکس است. آلپاری در سال 1998 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در موریس است. بروکر آلپاری تاسیس شده است. بیش از 2 میلیون مشتری اختصاصی، 20 سال تجربه در زمینه فارکس، 8 دفتر فعال در سه قاره و بیش از 250 ابزار تجارت و معامله‌گري دارند.

از آنجا که آلپاری به طور عمده بر روی فارکس تمرکز دارد، لیست بزرگی از جفت ارزها برای ارائه به همه حساب‌ها دارد. تعداد جفت‌ها بسته به حساب محدود هستند، اما بهترین گزینه‌ها هنوز وجود دارند. همچنین با آلپاری میتوانید فلزات و CFDها را معامله کنید.
اگرچه انواع کلی ابزار مالی خیلی زیاد نیستند، به خاطر داشته باشید که برنامه اصلی آنها در حوزه فارکس است. اگر شما یک معامله گر فارکس هستید، این بهترین و عالی‌ترین پلت فرم ممکن برای شماست، در صورتی که گزینه‌های دیگر شما کاملا محدود است.

انواع پلتفرم معاملاتی در بروکر آلپاری قابل دسترس می باشد. متاتریدر4 برای حساب های نانو و استاندارد، و متاتریدر 5 برای حساب های ECN و Pro Ecn  می باشد. هم چنین برای آیفون و سیستم عامل اندروید نیز پلتفرم های معاملاتی مخصوص موبایل طراحی و ساخته شده است تا مشتریان بتوانند در هر مکان قابل تصور که به اینترنت دسترسی دارند، در فارکس معامله کنند.

برای استفاده ازآلپاری چه زیر ساختی نیاز داریم؟

برای استفاده از آلپاری به دلیل اهمیت بالای سرعت، باید از vps یا همان سرور مجازی استفاده کنیم.

چه نوع vps ای برای آلپاری مناسب است؟

حداقل با مشخصات سخت افزاری RAM 4G و 4 Core CPU مناسب استفاده می باشد.

کنترل پنل پلسک Plesk از کدام سیستم عامل ها پشتیبانی میکند؟
ادامه مطلب

پیشنهاد تلاش نت برای این کاربرد کدام سرویس از بین سرویس های موجود است؟

ترید نیازمند داشتن اتصالی ثابت و پر سرعت است. تلاش نت به این منظور و همچنین درخواست های بالای کاربران ، سرورهای مناسب  را شناسایی کرده و ارائه می دهد.

در بازار ارز های دیجیتال شما می‌توانید هم از طریق کاهش قیمت ارز و هم از طریق افزایش آن درآمد کسب کنید، و این در صورتی امکان پذیر است که یک اتصال ثابت و سریع با بازار جهانی داشته باشید.

پلن های ویژه بورس این ویژگی ها را دارند.

دارای پهنای باند بالا و دیسک NVME

–  مالکیت یک آی پی آدرس ثابت

قابل استفاده در تلفن همراه ، لب تاب و ….

–  سرعت بالا و بدون قطعی

بنا به تقاضای کاربران برای داشتن سرعت و کیفیت لازم در ترید کردن، استفاده از سرور مجازی با پورت 10 گیگ و دیسک NVME پیشنهاد میگردد.

پلن های ویژه بورس این ویژگی ها را دارند.

( توجه داشته باشید لوکیشن سرور های ما ایران میباشد).

آیا از مابقی vps ها میتوان در این راستا استفاده نمود؟ چرا؟

امکان استفاده می باشد اما هیچگونه خدماتی در خصوص محتوای درون آن و اتصال سرخط به کاربر تعلق نمیگیرد و پیشنهاد میشود از سرورهای مختص بورس و ترید استفاده کنید.

تلاش نت _02154109000

             ارائه دهنده خدمات متنوع، مبتنی بر بستر اینترنت

www.talashnet.com 

5/5 - (6 votes)
دکمه بازگشت به بالا