سئو

اهمیت سئو و بهینه سازی برای سایت

همانطور که در مقالات آموزش سئو و بهینه سازی سایت در بلاگ توضیح دادیم سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو میباشد. اما باید ببینیم سئو برای سایت ها چه اهمیتی دارد ؟ و چرا باید هر سایتی که میخواهد در دنیای تجارت الکترونیک موفق باشد نیاز به سئو و بهینه سازی دارد؟

خب یک فردی که در دنیای مجازی فعالیت دارد و خدمات و کالا های خود را از طریق سایت و فروشگاه اینترنتی خود به فروش میرساند سئو سایت باید برایش اهمیت خاصی داشته باشد چرا که وقتی فرد یک فروشگاهی را برای ارائه خدمات راه اندازی میکند خب طبیعتا به دنبال سود و کسب درآمد است. اما از چه لحاظ سئو سایت باعث کسب درآمد و فروش سایت و فروشگاه های اینترنتی خواهد شد؟!

seo

خب همانطور که حتما همه شما دوستان حداقل یکبار شده که در موتور های جستجو به دنبال عنوان و یا خدماتی بودید به لیستی از سایت ها برخورد داشته اید و معمولا در همان صفحه اول یکی از سایت ها را انتخاب کرده و خدمات خود را از آن سایت تهیه میکنید. خب سئو و بهینه سازی به سایت شما کمک میکند تا در کلمات کلیدی خاصی که متناسب با محتویات و خدمات سایت شما میباشد در جستجو موتور های جستجوگر در صفحه اول باشید و برای مخاطبان جزو ۱۰ پیشنهاد اول موتور جستجو باشید.

باید بدانید که حدودا ۶۰ درصد از مخاطبین که کلمه کلیدی را جستجو میکنند به همان صفحه اول گوگل اکتفا میکنند.پس باید کاری کنید که سایت شما جزو صفحه اول گوگل باشد تا بتوانید دیده شوید و مخاطبان تان افزایش یابند.

آموزش استفاده صحیح از برچسب ها و دسته بندی ها در وردپرس
ادامه مطلب

زمانی که مخاطبین سایت افزایش پیدا کنند , به همان نسبت درآمد و نتیجه و کارایی سایت شما نیز افزایش پیدا میکند. البته قابل به ذکر است که در کنار این که سایت شما جزو نتایج برتر گوگل می آید باید خدمات خوبی نیز ارائه دهید تا بتوانید فروش مناسبی داشته باشید.

 

اگر در زمینه سئو مهارت و علم کافی ندارید هرگز خودتان به تنهایی برای سئو سایت خود اقدام نکنید. زیرا که تنها یک قدم اشتباه برای سئو تان میتواند آن را برای همیشه از نتایج گوگل حذف نماید. سئو و بهینه سازی سایت علاوه بر تنظیمات سئو سایت که توسط سئو کار انجام میشود نیاز به تولید محتوای با کیفیت و غیر تکراری دارد که این کار هم میتواند توسط شما اگر با نوشتن مشکل ندارید و هم توسط نویسنده انجام شود.

علاوه بر این موارد نیاز به لینک بیلدینگ های مناسب برای سئو است که با توجه به معیار هایی که خود سئو کار میداند برای سایت لینک بیلدینگ انجام میشود. فعالیت های اجتماعی نیز از جمله مواردی است که میتواند تا حد بالایی به قدرت بخشیدن به سایت شما کمک کند و این کار با آموزش سئو کار خدمت شما میتواند توسز خود شما صورت گیرد.

برای سفارش سایت خود میتوانید از یک کارشناس سئو سایت حرفه ای کمک بگیرید. اکسپرت سئو با داشتن سابقه ای طولانی و حرفه ای در زمینه سئو و بهینه سازی سایت همراه با نمونه کار سئو سایت در پیج اول گوگل در خدمت شماست.

این مطلب چقدر مفید بود ؟
دکمه بازگشت به بالا