سرور مجازیهاست و دامنه

راه اندازی سرور جدید

واحد هاستینگ تلاش نت در راستای حفظ کیفیت سرویس های خود اقدام به راه اندازی سرور جدید قدرتمندی بر روی دیتاسنتر فرانسوی خود که کیفیت این دیتاسنتر قبلا با وجود گران قیمت تر بودن نسبت به سایر دیتاسنترها به اثبات رسیده است نمود.

این سرور دارای چهار پردازنده ی قدرتمند اینتل ورژن 3.2 می باشد که هر کدام از سی پی یو ها دارای 20 مگابایت کش (مجموعا 40 مگابایت) و 8 هسته 2.4GHz به همراه 8 هسته ی مجازی (مجموعاً 16 هسته واقعی + 16 هسته مجازی) هستند.

علاوه بر سی پی یو که از بروزترین تکنولوژی موجود استفاده شده است حافظه موقت (RAM) نیز از نوع DDR4 انتخاب گردیده است که یک تکنولوژی بروزتر و با سرعت بالاتر محسوب می گردد.

و نهایتا از نکات قابل ملاحظه در کانفیگ سخت افزاری این سرور جدید می توان به استفاده از دو درایو با ظرفیت مجموعاً 2 ترابایت اشاره داشت.

بدیهی است با چنین وسواسی در انتخاب قطعات اصلی سایر قطعات نیز از بهترین های ممکن گلچین شده اند که توضیح تمام جزئیات سخت افزار این سرور ضروری به نظر نمی رسد.

واحد هاستینگ تلاش نت امیدوار است همچون گذشته بتواند با حفظ کیفیت سرویس های خود خدمتگزار کاربران و مشتریان خوب خود باشد.

مهمترین استفاده ی سرور جدید کاهش فشار از روی سرورهای لینوکس موجود تلاش نت به منظور افزایش کیفیت هاست های اشتراکی تلاش نت خواهد بود.

با این وجود که سرور جدید از لحاظ هزینه به قول معروف حسابی خرج روی دست تلاش نت گذاشته است اما این امر قرار نیست هیچ فشاری به جیب کاربران عزیز وارد کند و خدمات تلاش نت با همان قیمت های قبلی ارائه خواهد شد.

نحوه نصب Cockpit برروی centoes 8
ادامه مطلب

امیدواریم بتوانیم بیش از پیش رضایت مشتریان و همراهان عزیز و ارجمند تلاش نت را فراهم آوریم.

جهت مشاهده پکیج ها به آدرس های زیر مراجعه کنید

1- هاست لینوکس

2- هاست ویندوز

3- نمایندگی هاست

4- سرور مجازی

4/5 - (1 vote)

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا